Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAK BOIKOT ? TAK DE HAL, OOOP, PAKATAN HARAPAN MASIH PAKAI LAMBANG HARAM ?

Pemuda Pakatan Harapan boikot dialog anjuran Pas

Pakatan Harapan
Pakatan Harapan
KOTA BHARU - Pemuda Pakatan Harapan negeri ini mengambil tindakan memboikot wacana terbuka ‘Kelantan Ambang PRU14, Parti Mana Bela Rakyat?’ yang bakal berlangsung di sini, malam ini.

Tindakan tersebut disuarakan dalam satu kenyataan bersama oleh Ketua Pemuda Amanah Kelantan, Zulhazmi Hasan, Ketua Armada Bersatu Kelantan, Asran Alias, Ketua Angkatan Muda Kelantan (AMK), Hafidz Rizal dan wakil DAP Kelantan, Chu Keh Ching, di sini.

Wacana yang dijangka mengumpulkan ketua-ketua sayap utama Pas, Umno, Bersatu dan PKR dianjurkan badan bukan kerajaan (NGO) Pertahan namun diboikot berikutan sikap tidak profesional pihak penganjur yang langsung tidak mahu menjemput Ketua Pemuda Amanah Kelantan.

Menurut kenyataan tersebut, program itu diwar-warkan sebagai menghimpunkan Ketua-Ketua Pemuda Negeri bagi mewakili parti masing-masing untuk berwacana di atas tajuk tersebut.

Namun sikap tidak profesional pihak penganjur yang menafikan kehadiran Ketua Pemuda Amanah Kelantan menjadi sebab utama kenapa program sebegini sebenarnya sekadar membuang masa dan langsung tidak memberi manfaat kepada rakyat.

Kenyataan itu juga turut menyatakan perundingan telah dibuat agar wakil Pemuda Amanah Kelantan juga diberikan slot dalam program itu, namun ia masih gagal.

Presiden Pertahan, Nazman Che Ibrahim sebelum ini telah menyatakan wacana tersebut tidak melibatkan DAP dan Amanah memandangkan pihaknya telah mendapat arahan khusus untuk tidak mengaitkan apa-apa program dengan kedua-dua parti itu.

Selain itu juga, beliau memberitahu, kesemua panel sudah menyatakan persetujuan untuk hadir.

11 orang berkata:

Anonymous said...

Jemput arul sekali la. Pah tu jemput joo loo. Mana tau dia bagi hadiah q7 kat lobai

Anonymous said...

Party lobai pembela jo lo. Lebai puas hati.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0106] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 970 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Tak payah jemput sapa2, senang. Biar ketua pemuda pas bertempik sorang2, lepas tu lebai walaunta ramai2 tepuk tangan. Kalau ada pemuda dari parti lain tak best, biar pemuda lebai bersuka ria syok sendiri dgn politik Natang diorang.

Anonymous said...

Lebai bangsat perasan suci..

Anonymous said...

Woi lebai jahanam..rakyat kena byr gst berpunca dpd 1mdb yg hutang berbillion x boleh byr..kau kata proses rasionalisasi lancar..kepala hotak nkau..kedai dh byk tutup krn gst..rakyat x ada kerja..nilai duit jatuh..nkau mmg puak2 lebai jual agama..bangsatt

Anonymous said...

Korang yg jadi baruah kpd cina dap lgbt yg suka bertelanjang kat pantai2 tu, pemuja mat sabu yg sah di mahkamah khalwat bini kawan sendiri, pemuja aljuburi yg sah disabitkan liwat dimahkamah tu...korang suci sangat ke...ki ki ki. Fitnah korang kpd pas,,apa bukti satu habuk pun tidak ada,,yg percaya hanya khinzir2 dap ja

Anonymous said...

Sedapnya kau tabur fitnah. Ini ke bahasa org agama!
Jangan nak kata org tiada beza kalau kau juga menyokong perompak

Anonymous said...

Ha ha....bodoh betul la ko 11.22,,,isu mat sabu , aljuburi, dap sokong lgbt,,,,fitnah ke? Ko lulus exam tahap ape ye,,standard six je kut? Korang menuduh hj hadi dan pas terima duit 90 juta itu tak fitnah ke? Ulang2 tiap2 hari fitnah tu kerja manusia ada ugama ke,,kerja bertaraf baruah2 iblis dan setan? Ko fikir sendiri la wahai si bengong pemuja sikhalwat bini kawan...ki ki ki..

IBU HERLINA DI SUKABUMI said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan klik PESUGIHAN DANA GAIB TANPA TUMBAL yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

An Anonymous said...

Bila diajak berdepan langsung tak berani.. lepas tu dengki pas dapat jumpa 1mdb.. salahkan penganjur pula.. ingat rakyat sedang memerhati..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.