Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SPRM MULA AKTIF, ZAHID AKAN DISIASAT ? YANG LAIN ? MAHADHIR AND GENG ?

Ahmad Zahid disiasat jika ada asas rasuah: SPRM

Ahmad Zahid disiasat jika ada asas rasuah: SPRM
 
Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Datuk Dzulkifli Ahmad bersama delegasi dari Parti Pas yang diketuai oleh Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (tiga, kiri) dan Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan) yang diketuai oleh Presidennya, Tan Sri Kadir Sheikh Fadzil (depan dua, kanan) semasa menerima kunjungan delegasi yang hadir dan menyerahkan memorandum kebangkitan rakyat memerangi rasuah sebagai tanda sokongan kepada SPRM di ibu pejabat SPRM hari ini. - Foto Bernama
 
PUTRAJAYA - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hanya akan menyiasat kekayaan seseorang jika dakwaan yang dibuat ke atasnya mempunyai asas di mana pemilikan kekayaan itu bersumberkan unsur rasuah dan salah guna kuasa.

Ketua Pesuruhjayanya, Datuk Dzulkifli Ahmad berkata, kekayaan atau berapa banyak duit yang dimiliki seseorang bukan suatu asas yang membawa kepada keperluan siasatan daripada suruhanjaya itu.

"Isunya sama ada harta tersebut diperoleh daripada rasuah atau salah guna kuasa...asas itu perlu ada.

"Orang boleh kaya tapi sumbernya yang penting untuk kita lihat kerana kalau sumbernya menjadi rasuah dan salah guna kuasa, barulah menjadi tanggungjawab SPRM untuk menyiasat," katanya mengulas sama ada SPRM akan menyiasat Timbalan Perdana Menteri,

Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berhubung dakwaan kekayaan dimilikinya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menerima kunjungan Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dan  Presiden Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan) Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir di pejabatnya, di sini hari ini.

Sebelum ini, Tun Dr Mahathir Mohamad mendawa, Ahmad Zahid mempunyai kekayaan mencecah RM230 juta yang dimilikinya ketika memegang jawatan Ketua Pemuda Umno dan kenyataan itu disusuli laporan polis oleh DAP.

Mengulas lanjut, Dzulkifli berkata, kenyataan itu bukan asas yang boleh membawa kepada siasatan apatah lagi pihak yang mendakwa juga mengakui tidak mempunyai bukti atas apa diperkatakannya. - Bernama

18 orang berkata:

IBU HERLINA DI SUKABUMI said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan klik PESUGIHAN DANA GAIB TANPA TUMBAL yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

Anonymous said...

Lebai nasha yg dapat rm90juta tu taknak siasat sekali ke? Siasat la sama aset din ayam.

Anonymous said...

Perbuatan lebai2 yg sudah lari dari perjuangan islam sebenar menyebabkan parti lebai berpecah dan semakin lemah. Parti lebai lemah sebab terpedaya dengan dedak, balak, hutan simpan, durian kunyit, saham kohilal, duit potongan gaji cikgu, tanah cina, ladang rakyat, karbon dioksid dan....dan....fulus q7 dan range rover. Lobai sudah banyak berkiblatkan velfire, cagu topi german dan porntovi

Anonymous said...

Untuk menjadi kuat seperti dulu, parti lobai negara mesti menjadi barua joo loo. Tentu puas hati

Anonymous said...

Badi bin bawang dpt hadiah kereta free. Tapi aku tak percaya

Anonymous said...

Sbb aku x ada kuasa

Anonymous said...

Lepas geng dap menang pru14 baru aku ada kuasa nak siasat

Anonymous said...

Geng pelingkup duit saham kohilal bila nak siasat? Tunggu dah masuk kubor kena himpit tanah baru nak siasat kot?

Anonymous said...

Pelingkup ladang rakyat tak kan tak berani siasat dol?

Anonymous said...

Cuba hj lobai siasat jari siapa yg ada cagu kat topi german pendek tu.....

Anonymous said...

Air kat tisu masa tengok pontowi kat german tu dah siasat ker blom?

Anonymous said...

Kalu aku ada kuasa sakti, aku akan siasat sapa yg bagi rumah free kat bini muda dia

Anonymous said...

Lebai bangsat!
Pengkhianat agama!
Sokong duit pencuri!
Sokong perasuah!
Bodek sprm yg emmm ..,emmm
Semua kerana duit.,

Anonymous said...

Kalu aku ada magic, aku akan tangkap joo loo bawak balik kelantan

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7935] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 970 JUTA , wassalam.

An Anonymous said...

Maki hamun yg bernilai 5% sahaja..

عبده العمراوى said...

شركة قمة الدقة للخدمات المنزلية
شركة تسليك مجارى بالجبيل
شركة تنظيف بيارات بالجبيل

Kisah sukses sarmila said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel/lottrey toto 4D dr hasil ritual/ghaib melalui jarak jauh dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan ☎ (( +6282321594488 )) ATAU KLIK DISINI RITUAL PESUGIHAN DUNIA GHAIB


 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.