Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BUKAN TOHMAH, TAPI ITU LA YANG SEBENARNYA, AMANAH PERGI JAHANAM !

INI PANDANGAN BEKAS KETUA HAKIM NEGARA:  "saya tidak bersetuju Mahathir bersekongkol dengan DAP dan Amanah untuk mengalahkan calon BN kerana mudaratnya lebih besar." - Pak Karamu

'Gaduh' Pas-DAP tak tingkatkan undi parti mereka
Suhaizan Kaiat
Suhaizan Kaiat

SHAH ALAM - Pendekatan Pas yang bertegas dengan DAP tidak menambahkan undi  Melayu di Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Besar dan Kuala Kangsar.

‎Sebaliknya kata Setiausaha Organisasi Parti Amanah Negara (Amanah), Suhaizan Kaiat, Pas pula mengalami kemerosotan mendadak undi Cina dalam PRK berbanding Pilihan Raya Umum (PRU)13.

"Pas mengalami kemerosotan undi (berbanding PRU13) sehingga tujuh peratus di Sungai Besar dan Kuala Kangsar.

"BN pula mengalami kemerosotan undi Melayu sebanyak tiga peratus di Sungai Besar dan enam peratus di Kuala Kangsar. Kemerosotan sokongan undi Melayu kedua-dua parti tradisi ini telah diserap oleh Amanah,"katanya menerusi kenyataan, hari ini.

Menurutnya, Amanah pasti akan memperoleh lebih sokongan undi Melayu, sekaligus boleh mengatasi Pas sekiranya pengundi lebih mengenali parti Amanah.

"Kebanyakan pengundi Melayu kurang mengenali logo Amanah kerana baru berusia sembilan bulan dan pertama kali bertanding dalam pilihanraya di Semenanjung. ‎Ada setengahnya menganggap logo Amanah seperti parti bebas.  Terdapat ramai pengundi Melayu pro pembangkang yang keliru, manakah  pembangkang sebenar di antara Amanah dan Pas.

"Pas memiliki kelebihan dengan usianya 65 tahun. Amanah pula ditohmah sebagai pro DAP dan pro Cina sama seperti tohmahan yang dihadapi oleh Pas dalam PRU13. Faktor-faktor ini menyebabkan Amanah mendapat sokongan yang lebih rendah berbanding Pas dan BN. Jika pengundi Melayu lebih mengenali Amanah dan propaganda perkauman dapat diredakan maka sokongannya dijangka meningkat," katanya lagi.

4 orang berkata:

Unknown said...

ASS..WR.WB.SAYA IBU RITA TKI HONGKONG INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN KEBUN YANG DULUNYA SEMPAT DIGADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA 4D HONGKONG KEPADA SAYA DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI NO HP: (-0823-9177-2208-) EYANG WORO MANGGOLO JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN SENDIRI.

angka;GHOIB: singapura

angka;GHOIB: hongkong

angka;GHOIB; malaysia

angka;GHOIB; toto magnum

angka”GHOIB; laos…

angka”GHOIB; macau

angka”GHOIB; sidney

angka”GHOIB: vietnam

angka”GHOIB: korea

angka”GHOIB: brunei

angka”GHOIB: china

angka”GHOIB: thailand

ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

Anonymous said...

Pergi jahanam dgn pas! Puihh
Parti penjual agama

Anonymous said...

pergi jahanam dgn pan....alat dap...hina agama

Unknown said...

Islam syumul oleh PAS berjaya menarik Melayu.
Islam liberal oleh PAN berjaya menarik cina..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.