Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MESYUARAT TERGEMPAR


DAP: Tidak perlu letak jawatan ketua menteri
Lim Guan Eng
Lim Guan Eng

GEORGETOWN - Tidak perlu letak jawatan, demikian tegas Pengerusi DAP Pulau Pinang, Chow Kon Yeow berhubung teka-teki jawatan ketua menteri yang kini disandang Lim Guan Eng.

Jelasnya, walaupun terdapat dua pertuduhan dilemparkan kepada Setiausaha Agung DAP itu, namun DAP Pulau Pinang menganggap Guan Eng masih tidak bersalah.

"Atas sebab itu, jawatankuasa DAP negeri memutuskan bahawa tidak ada keperluan untuk Guan Eng meletak jawatan sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang atau mengambil cuti daripada tanggungjawab sebagai ketua eksekutif negeri.

"Kami ingin memberi jaminan kepada rakyat Pulau Pinang bahawa urus tadbir dalam kerajaan negeri akan berlangsung seperti biasa dan tidak akan terjejas dengan tuduhan rasuah," katanya.

Dalam masa yang sama Kon Yeow mengumumkan satu lagi mesyuarat tergempar akan diadakan esok (Jumaat) di Ibu Pejabat DAP Kuala Lumpur pada jam kira-kira 11 pagi.

9 orang berkata:

Anonymous said...

Baru tuduhan belum lg disabit salah. Tp semua tahu salah atau tidak tetap dijatuhkan hukuman sbg bersalah. Ini Malaysia , negara perasuah dan paling gagal di dunia. Ini sebenarnya merupakan agenda politik pemerintah.
Lakonan yg hakikat rakyat sudah maklum akan jalan cerita dan enddingnya.
Ingat kita ni rakyat uganda ke? Kahkahkah

Anonymous said...

Lim letak jawatan. Bagi kat amat mazlan.

Anonymous said...

Hadi unta ada peluang jadi mb penang

zhao xi said...

Ya..kerana ianya berlaku kpd.kapir Dap tak perlu letak jawatan.
Dan kerana kapir Dap,maka ianya,konspirasi politik.
Bila berlaku kpd melayu BN barulah kena letak jawatan dan ianya,benar rasuah.
Keran cina kapir tak makan rasuah.
Dan kerana ianya kapir Dap, dari mula lagi kes tidak patut di siasat jauh sekali di dakwa.
Khir toyo dulu,kes yang sama,memang patut dipenjara,kerana beliau melayu umno.

Anonymous said...

Ya betui.. kalau melayu jer semua rasuah... kalau cina kapir Dap semua tulus.. cina kapir Dap x menipu... peniaga cina kapir Dap tulus.mulus. fulusss.. pi mampus la... kalau pasai melayu islam cepat ja melenting.. jarang sekali dap menyerang BN. Asyik2 umno... rasis..
Aku teringat pepatah orang tua. Kalau tak menipu dalam perniagaan.. itu bukan cina namanya. Entahla. Wallahuaklam

Anonymous said...

Jangan marah dedak nak raya ni. Bangsa melayu rasuah atau pecah amanah, aku tetap sokong sebab dia Islam. Buat jahat macamana pun kalau Islam aku tetap setia dan sokong. Amin

pendita muda said...

Yang Aku nampak, ni semua kes mabuk kuasa yg diterajui umnobn, dengan penuh hasad dengki yg amat menjijikan, pemakan dedak telah dipergunakan untuk satu persembahan drama mengaitkan satu kes yg belom pasti, yg nyata mereka dengan hasad dengki itu ingin memiliki Pulau Pinang ke dakapan umnobn itu sebenarnya,.,.aku juga jangkakan Pulau Pinang sekadar Medan uji kaji andai berjaya maka akan berjangkit pula ke Negeri Selangor,.mengapa tidak di negeri Kelantan,.?? Sebab Kelantan Bukan Negeri yg kaya seperti Selangor & Pulau Pinang,.ini lah permainan kotor yg menafikan pemikiran Rakyat oleh UmnoBn,.

zhao xi said...

Ini lah antara pemikiran yang telah terkena penyakit, dap's stockholme syndrome.
Setiap apa musibah yang berlaku kpd. Kapir DAp semuanya salah Umno. Melayu umno jahat dan yang baik adalah kapir DAP.
Dari respon diatas,pandita muda,jelas tidak ada apa apa tindakan boleh dilakukan keatas Kapir DAP..semuanya, politik.
Dalam kes guan eng ni..tidak ada siapa kata guan eng beesalah.masih menunggu keputusan Mahiamah. Cuma yang dikemelutkan ialah,sikap dwi standard DAP dalam isu,letak jawatan bila ditudoh di mahkamah.
Ingin kepastian drp pandita muda. Jahar sangat ke melayu..
Baik sangat kapir DAp hingga kan tak pernsh akan buat salah.

Gege Dai said...

chrome hearts
nike air huarache
hollister canada
adidas trainers
polo ralph lauren outlet
michael kors factory outlet
louis vuitton sunglasses
fitflops sale
coach outlet clearance
ralph lauren outlet
rolex watches,rolex replica watches,replica rolex watches,replica watches
ferragamo shoes sale
polo pas cher
cheap nfl jerseys
rolex outlet
nike air force 1
ugg outlet
true religion uk outlet
polo ralph lauren
fitflops sale
nike free run
kate spade uk
burberry sunglasses on sale
christian louboutin uk
michael kors wallet sale
hermes belt for sale
fitflops clearance
tiffany and co jewelry
louis vuitton outlet stores
jordan 11
ugg boots outlet
nhl jerseys
coach outlet
lululemon outlet
ugg sale
thomas sabo outlet
0812jianxiang

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.