Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AKHIR TAHUN DEPAN KOT .....


‘Bila PRU? Saya tak tahu lagi’ kata Najib
Najib
Najib Tun Razak

PUTRAJAYA -  Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak masih berteka-tike apabila  ditanya sama ada barisan Kabinet ini adalah sebagai persediaan BN untuk menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Najib berkata: "Ia bergantung bila pilihan raya umum akan datang akan diadakan."
Kepada soalan bila beliau akan mengadakan pilihan raya umum, katanya: "Saya tak tahu lagi."

Ketika ditanya jika beliau sedar tentang rancangan Husni untuk bersara, Najib berkata Husni telah memaklumkan kepada beliau tentang hasratnya untuk bersara dan ia harus dihormati.
"Beliau sudah bersedia untuk bersara," katanya.

"Saya mengucapkan setinggi penghargaan dan terima kasih di atas khidmat bakti yang telah dicurahkan oleh beliau selama ini," katanya yang dipetik laporan Bernama.

Kepada soalan kenapa tiada wanita dipilih untuk mengisi jawatan dalam rombakan Kabinet kali ini, Najib berkata: "kami boleh sentiasa isi pada bila-bila masa. Tidak perlu bimbang mengenainya."

1 orang berkata:

Unknown said...

Tak payah lah tungu akhir Tahun depan lah Pok Jib Ooii,..buat je PRU akhir tahun ni,.lagi cepat kan baik,. Rakyat dah tak tahan lagi dengan Hidup penuh seksa dan sengsara atas sikap dan amalan yg direka cipta untuk memusnahkan Rakyat dan negara ,.andai pok jib dah penat dan umno terus lesu,.kami nak tukar pentadbiran yg lain, yg menampakan lebih berketerampilan dan berwibawa,.dari apa yg dilakukan sekarang ini,.rakyat sakit Dan terus menderita,. Faham ke tak Pok Jib ooiii,...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.