Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

GEMPA TERUS MENERUS BERLAKU

Gempa bumi kuat landa selatan Sumatera

1
Gempa bumi
Gambar hiasan
KUALA LUMPUR - Gempa bumi kuat berukuran 6.4 pada skala Richter melanda  selatan Sumatera, Indonesia pada jam 11.08 pagi ini.

Menurut kenyataan Jabatan Meteorologi Malaysia, gempa itu berpusat di 78km barat daya Bengkulu, Indonesia dan 636km barat daya Pontian, Johor.

Gegaran itu dilaporkan dirasai di sekitar Johor Bahru. Bagaimanapun, ia tidak membawa ancaman tsunami.- Bernama

8 orang berkata:

Anonymous said...

Gempa bumi la klu anak buah lobai tau bos mereka dah jadi barua 1mdv dan pencuci tahi dalam jamban 1mdv. Susah bos lobai kalu anak buah dah tak mau makan budu lagi....

Anonymous said...

Gempa bumi sebab org dah rosakkan alam sekitar. Kat zimbabwe pun besok2 akan berlaku gempa bumi sebab lobai2 dah sapu byk hutan simpan. Yelah, lobai dgn balak mana bole dipisahkan....

Anonymous said...

Pak Karamu...jangan bagi iklan judi dari Indo masuk keblog ini lagi, nanti gempa bumi mengikut ke Malaysia

An Anonymous said...

Geng dap nak masuk lokap dah sebab tu gelabah macam gempa..

Anonymous said...

Hantar surat kebenaran tangguh roboh pun ada unsur rasuah.
Kes bank kat Singapura diarah tutup oleh kerajaan singapura kerana 1MDB , sprm pun boleh senyap. Tutup bank tu ...bukan tutup kilang. SPRM boleh tidak ambil tindakkan. Lebai pun puashati.
Tindakkan dari sebuah kerajaan yang kotor dan haprak!

An Anonymous said...

Lebai pangkor 2 pun puashati kerana dap pun dah kena cekup.. padan muka dap sebab hari tu pandai sgt tekan lebai pangkor 2 sampai 'dipaksa' buat fitnah bhw pas ada UG dgn umno keh keh..

IBU HERLINA DI SUKABUMI said...

Awalnya saya hanya mencoba mengikuti program pesugihan akibat adanya hutang yang sangat banyak,dan akhirnya saya mencari jalan pintas meskipun itu dilarang agama,apa boleh buat dengan kondisi keuangan,dan akhirnya saya menemukan seorang dukun yang bisa membantu,saya di kasi pesugihan dana gaib tanpa tumbal sebesar 10M.alhamdulillah dengan seisin gusti allah dengan lantaran MBAH BUDI HARTONO,saya dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik dari sebelumnya,berkat bantuan MBAH BUDI HARTONO dengan waktu yang singkat,saya sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup,bagi saudarah bisa membuktikan sendiri,silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO di no 085256077899 untuk info lebih lengkap buka blog mbah karna di dalam blognya sumuanya sudah di jelaskan klik PESUGIHAN DANA GAIB TANPA TUMBAL yang penting anda yakin dan percaya,dan jangan samakan dengan dukun yang lainnya,bantuan MBAH BUDI HARTONO tidak ada epek samping aman tanpa tumbal,dan meman tidak ada duanya,wassalam dari saya ibu herlina..

عبده العمراوى said...

شركة قمة الدقة للخدمات المنزلية
شركة طيوب لتسليك المجارى
شركة رش مبيدات بالجبيل

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.