Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALHAMDULILLAH, BERTERUS TERANG, TAMATLAH SUDAH KERJASAMA DENGAN PKR


TAHALUF DENGAN PKR DENGAN SENDIRINYA TERPUTUS, INI BERERTI PAS AKAN TERUS TIADA KAITAN DENGAN PKR, TIADA RUNDINGAN BUAT MASA MENDATANG - Pak Karamu
 
 
Azmin nyata pendirian sokong Amanah
Azmin Ali
Azmin Ali

SUNGAI PANJANG - Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menyatakan secara jelas calon Parti Amanah Negara (Amanah), Azhar Ab Shukur sebagai calon Pakatan Harapan pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Kawasan Parlimen Sungai Besar pada 18 Jun ini.

Beliau memberitahu ketokohan yang ada pada Azhar mampu membawa suara rakyat yang cukup besar di dalam Parlimen.

Malah katanya, latar belakang dan kredibiliti Azhar mampu mengangkat martabat rakyat Parlimen itu untuk diketengahkan di Dewan Rakyat.

"Saya dah berbincang panjang..saya nyatakan sokongan penuh kepada calon Amanah yang mewakili Pakatan Harapan," katanya ketika berucap pada Program Iftar Perdana di Dewan Kampung Hala Cara Baru Sungai Panjang hari ini.

Bagaimanapun, Mohamed Azmin turut menasihati Adun Meru, Dr Rani Osman agar tidak bersedih.

"Kita sahabat dalam Dun. Beliau (Abdul Rani) juga banyak beri sokongan pada dasar kerajaan sejak 2008 untuk menjayakan program yang akan dan telah dilaksanakan.

"Saya doakan dia terus maju untuk sama-sama dalam kerajaan negeri dan bertekad menentang kezaliman BN di Putrajaya tanpa mengira latar belakang politik,"katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.