Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Lembu punya susu sapi dapat nama, AMANAH MENANG !!!


PAS JANGAN SESEKALI LARI DARIPADA DASARNYA, PAS JANGAN SESEKALI BERSAMA KEMBALI DENGAN PUAK-PUAK KAFIR HARBI (KAFIR YANG MENENTANG DASAR ISLAM). SUDAH CUKUPLAH SEJARAH HITAM DIDALAM PAKATAN RAKYAT YANG MANA KESEMUA MEREKA ADALAH MENENTANG DASAR YANG DIPERJUANGKAN OLEH PAS, KECUALI MEREKA BERSETUJU UNTUK MENJADI MUALAF (CENDERUNG KEPADA ISLAM)
 
KEPUTUSAN PILIHANRAYA DI K.K DAN S.B MENJADI PANDUAN KEKUATAN PAS SEKALIPUN PAS TEWAS DIDALAM PILIHANRAYA TERSEBUT, PAS TIDAK PERNAH MENAFIKAN KERJASAMA ITU PENTING, AKAN TETAPI JANGAN ADA HARBI DIDALAMNYA. SOKONGAN AHLI TERAS PAS MASIH UNGGUL, MASIH KENTAL JIKA KITA LIHAT DARI KEPUTUSAN PRK  SEMALAM
 
KITA JANGAN JADI AMANAH YANG MENGAKUI KEMENANGANNYA TAPI BUKAN KEMENANGAN UNTUK PAKATAN HARAPAN,  SEBAB ITU DARI AWAL LAGI KITA SEBUT DAP TIDAK SEKUAT MANA, PKR TIDAK SEKUAT MANA, MEREKA HANYALAH DEDALU SAHAJA, SOKONGAN KAUM CINA TIDAK BOLEH DIHARAP,SOKONGAN PKR JUGA TIDAK BOLEH DIHARAP - Pak Karamu
 
 
Amanah ajak Pas bersama Pakatan Harapan
Amanah ajak Pas bersama Pakatan Harapan
Salahudin (lima kanan) bersama Kor Ming (tengah) ketika ditemui pada sidang media, di sini.

KUALA KANGSAR - Pakatan Harapan  mahu mempelawa Pas kembali ke meja rundingan demi kebaikan bersama.

Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin Ayub berkata, kekalahan partinya di PRK Kerusi Parlimen Kuala Kangsar adalah signal di mana rakyat mahukan  gabungan parti pembangkang kembali utuh.

"Masih ada masa untuk perbaiki. Kita akan buat kajian semula mengenai keputusan ini.
“Kita selalu terbuka untuk buat perbincangan dengan Pas dan dari dulu lagi kita sememangnya sudah ke arah itu,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui media dalam sidang media di Ibu Pejabat Amanah Kuala Kangsar di sini, semalam.

Sementara itu, ahli Parlimen DAP Taiping, Nga Kor Ming turut senada dengan Salahuddin selain terbuka untuk mempelawa Pas menyertai Pakatan Harapan.

Katanya, pertandingan empat penjuru jelas memberi kesan kepada pembangkang untuk menewaskan BN di Parlimen berkenaan.

"Jika Pas tak nak kalah perlu elak pertandingan seumpama ini. Kita sentiasa terbuka, tetapi Pas perlu ikhlas," katanya.

Kor Ming turut mendakwa 300 pengundi yang dikenalpasti penyokong setia DAP yang berhasrat mengundi calon Amanah telah dipindahkan ke kawasan Parlimen Padang Rengas.

Beliau yang juga ahli Parlimen Taiping turut menegaskan tindakan tidak adil SPR itu adalah salah satu sebab undi Amanah berkurangan.

"Kita juga dapat tahu ke semua mereka tidak dimaklumkan tentang perubahan berkenaan," katanya.

2 orang berkata:

Myshah said...

Pas . Jangan pandang ke belakang lagi.. teruskan dengan misi blok ke tiga. Kenenangan masih jauh tetapi insyaAllah akan sampai juga akhirnya..

Myshah said...

Pas . Jangan pandang ke belakang lagi.. teruskan dengan misi blok ke tiga. Kenenangan masih jauh tetapi insyaAllah akan sampai juga akhirnya..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.