Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KU LI TAK JADI BERSARA


Ku Li batal hasrat bersara
Tengku Razaleigh Hamzah
Tengku Razaleigh Hamzah

GUA MUSANG - Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah, membatalkan hasrat untuk bersara sekaligus kekal meneruskan kepimpinan di daerah ini.

Beliau membuat keputusan berkenaan selepas seluruh ahli Umno di sini, menyokong usul yang dibentangkan dalam Mesyuarat Perwakilan Umno Bahagian, hari ini, iaitu mendesak agar beliau terus mengekalkan kerusi Parlimen dan Ketua Umno Bahagian.

"Selagi mereka nak saya, saya teruslah. Dalam hal ini, saya tidak boleh membelakangkan kepentingan parti dan rakyat.

"Tapi saya ni dah berumur, lama sangat dah (berkhidmat). Kalau itu keputusan mereka, saya ikutlah. Tapi, terpulang kepada pucuk pimpinan untuk menentukannya," katanya selepas merasmikan mesyuarat berkenaan di Dewan Bukit Cekati, di sini.

Terdahulu, Tengku Razaleigh atau Ku Li, pernah beberapa kali menyuarakan hasrat untuk bersara dan tidak bertanding pada PRU 14, akan datang.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.