Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLITIK SEMAKIN GAWAT

DAP Selangor usul cadangan PRN kepada Pakatan
DAP Selangor usul cadangan PRN kepada Pakatan
Tony Pua tiga dari kiri ketika ditemui media hari ini.

SHAH ALAM - DAP Selangor akan mengusulkan cadangan kepada Pakatan Harapan untuk mengadakan pilihan raya negeri diadakan lebih awal.

Pengerusi DAP Selangor, Tony Pua berkata, keputusan itu dibuat dalam mesyuarat tergempar berkaitan isu persempadanan semula yang dicadangkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Kata Pua, meskipun DAP tidak terkesan dengan kerusi dimiliki, pihaknya mengambil berat tentang kesan persempadanan semula itu ke atas rakan pakatannya.

"Kami cadangkan pilihan raya negeri bagi Selangor diadakan secepat mungkin berikutan cadangan SPR.

"Cadangan yang diusul SPR hanya akan membuatkan BN lebih mudah untuk merampas kerusi pembangkang PRU akan datang," katanya dalam sidang media, di sini, hari ini.


Ahad lalu, Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menegaskan tiada keperluan untuk pilihan raya awal diadakan di negeri itu.

Beliau yang juga Timbalan Presiden PKR, berkata kerajaan negeri pimpinannya akan terus bekerja hingga tamat tempoh lima tahun penggal pentadbiran.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.