Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP TAKUT KALAH, MEREKA SEKARANG CEMAS


Persempadanan: DAP tak bincang dengan Pas
Tony Pua
Tony Pua

KUALA LUMPUR – DAP Selangor hari ini menegaskan pihaknya tidak mengadakan perbincangan dengan Pas mengenai kerusi yang bakal terjejas susulan cadangan persempadanan semula yang dikemukakan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Pengerusinya, Tony Pua berkata, DAP sebaliknya lebih bertumpu kepada cadangan untuk mengadakan pilihan raya negeri lebih awal iaitu sebelum cadangan tersebut diselesaikan.

“Tiada perbincangan antara DAP dengan Pas tentang kerusi. Kalau berlaku tiga penjuru (dalam pilihan raya), itu akan diselesaikan nanti,” katanya ketika ditemui pada sidang media di sini, hari ini.


Ahad lalu, Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menegaskan tiada keperluan untuk pilihan raya awal diadakan di negeri itu.

Beliau yang juga Timbalan Presiden PKR, berkata kerajaan negeri pimpinannya akan terus bekerja hingga tamat tempoh lima tahun penggal pentadbiran.

Tony juga menegaskan pihaknya kini sedang menyempurnakan proses bantahan ke atas cadangan tersebut.

“Kami sedang usaha menyiapkan bantahan penuh terhadap cadangan SPR dalam masa tiga minggu ini,” katanya lagi.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.