Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAKATAN MASIH MENGHARAPKAN PAS

Pakatan masih terbuka rundingan dengan Pas
Saifuddin Abdullah
Saifuddin Abdullah.
 
PETALING JAYA - Pakatan Harapan terus berharap Pas akan menyertai rundingan kerusi bagi menghadapi PRU14 akan datang, meskipun sebelum ini parti Islam itu menamatkan kerjasama dengan gabungan parti tersebut.

Ketua Setiausahanya, Datuk Saifuddin Abdullah juga berkata, jemputan itu juga terbuka kepada semua pihak pembangkang walau apa pun keputusan Majlis Syura Ulamak Pas yang menerima pakai usul untuk menamatkan hubungan dengan PKR bulan lalu.

"Sebelum keputusan Muktamar, Pakatan Harapan sentiasa mempunyai gambaran yang lebih besar dalam fikiran termasuk semua parti pembangkang.

"Bukan sahaja Pas tetapi semua parti pembangkang lain. Pakatan Harapan terbuka untuk berunding dengan semua pihak," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR hari ini.

Beliau berkata, tawaran itu terbuka  selagi Pas menganggap dirinya sebahagian daripada pembangkang.

8 orang berkata:

Anonymous said...

Tak hingin. Pas boleh berambus! PH dan BN menolak kerjasama dgn Pas. Satu2 parti yang kerap menjadi cicak sesumpah , berubah warna mengikut situasi. Tidak konsisten dalam membawa sesuatu isu.

“Malah Datuk Seri Najib Razaklah yang menegaskan bahawa kerajaan Umno-BN tidak akan membawa RUU355 sebagai urusan kerajaan.

“[Itu] bermakna RUU355 akan terkubur. Anehnya Umno tidak dipersalahkan kali ini.

” Majlis Syura PAS pada Khamis membatalkan kerjasama politik dengan PKR dengan tiga alasan antaranya parti itu tidak menyokong malah menentang sebahagian agenda Islam yang dibawa PAS seperti RUU 355

Anonymous said...

makin membabilah TERNAKAN DAP bila baca ini. kah3

Anonymous said...

abang lim memang perlukan pas pun.. dia ego je..pas pun memang sangat suka abg lim mendakapnya kembali.. xda ape yg nak diterkejutkan hehehe

Anonymous said...

kalo pas duk dalam ph atau umno akan bagi advantage kepada dua2 pehak.. pas boleh backup pakai topeng agama hehehe.. eli wong telanjang pas setle kejap je hahahaha

Anonymous said...

Boleh blah la pakatan tiada harapan lagi. Bila pas putus dgn pkr,,,pkr boleh gulung tikar melainkan di kawasan cina saja. Kat kawasan majoriti melayu,,pkr bungkuih la. Umno menang penuh bergaya

Anonymous said...

Huh...mmg tak paham bahasa dan tak tau malu betul..PAS tak akan join koranag la baghal..boleh blah g mampus dgn PH tuh

Anonymous said...

Parti Ajaran Syaitan boleh gi mampuih. Menipu Allah dan org melayu.

Anonymous said...

Ini main hembus jer poslah baik baik sikit emosi kat sini tak guna bro ....

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.