Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAHNIAH !!!! SALLEHEN MUKHYI PEGANG PAS SELANGOR


Sallehen Mukhyi Pesuruhjaya Pas baharu
Sallehen Mukhyi

SHAH ALAM - Pas Selangor hari ini mengumumkan Yang Dipertua Pas Sabak, Sallehen Mukhyi sebagai pesuruhjaya negeri yang  baharu menggantikan Datuk Iskandar Abdul Samad.

Sallehen yang juga Adun Sabak dilantik hasil mesyuarat badan perhubungan Pas Selangor yang pertama hari ini  untuk penggal 2017/2019.

Selain pesuruhjaya, dua timbalan pesuruhjaya baharu turut dilantik pada mesyuarat itu,  iaitu  Mohd Haslin Hassan (Timbalan Pesuruhjaya II) dan Mohd Zamri Zainuldin (Timbalan Pesuruhjaya III), bagaimanapun, Datuk Dr Ahmad Yunus Hairi kekal sebagai Timbalan Pesuruhjaya I.

Menurut Sallehen, fokus utama jawatankuasa baharu itu adalah memastikan kemenangan Pas pada pilihan raya umum (PRU) akan datang biarpun rakan sekutunya DAP telah memutuskan tahaluf siyasi dan kini menunggu keputusan Majlis Syura Ulama mengenai kedudukan hubungan dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

"Kita akan teruskan kerja-kerja yang dirancang jawatankuasa perhubungan sebelum ini dan akan tambah baik mana-mana yang tertinggal demi memenangkan parti," katanya kepada pemberita dalam satu sidang media, di sini malam tadi.

Dalam pada itu,  Sallehen berkata parti Islam itu akan bertanding sekurang-kurangnya 45 kerusi Dun pada pilihan raya umum akan datang berbanding 20 kerusi sebelum ini.

Bagaimanapun katanya  isu pembahagian kerusi dengan PKR bergantung kepada keputusan Majlis Syura Ulama dan sekiranya 'terpaksa' berpisah, pihaknya akan berbincang untuk menambah jumlah kerusi yang akan dipertandingkan. - Bernama

18 orang berkata:

Anonymous said...

Azmin pun x hingin org Pan naik...nak percaya ke org Pan ni angkat sumpah? Silap2 sekadar beriyani kambing jer harga sumpah diorg ni

Anonymous said...

2x5 je pan las, org politik nak cari makan je.. dah itu kerje dia.. ko ingat azmin hadap sangat kat mana2 ahli politik? anuar berahim pun dia x hadap.. pas? lagi la dia x hadap langsung hehe..wayang je semua, masing2 jaga kedudukan,jaga periuk nasi masing2 je pun.. pas je yg hadap sangat kat abg lim.. khalifah umar abd aziz kesayangan pas. .hihihi

Anonymous said...

*2x5 je pas pan

Anonymous said...

Pan malaysian islamic party @ pas..ha ha..ngata orang kene btg hidung sendiri..lebai bodoh..

Anonymous said...

lepas 1-1 pas buat acah2.. ni dia tendang iskandar sebab iskandar nak kerajaan selangor terus berjalan mcm biase.. pas tukar orang.. semoga bekas suami pas iaitu abg lim bagi la muka kat pas sikit, sebab pas dah buat acah2 mcm2 semata2 nak sakit kan ati abg lim yg kawin baru(dgn pan) .. tunjuk la apa2 reaksi sikit abg lim oi.. buat2 takut ke.. buat2 pujuk pas sikit2 ke.. jgn diam je nanti makin meroyan acah2nya..acah2 buatnye x jugak hehehehe.. sampai hati abg lim ego sangat x bagi muka kat bekas bini(pas).. bini ko tu dulu(pas) punya sayang kat ko sampai sanggup dia jadi bodoh mengalahkan kerbau kat sawah sampai agama pun dia jual untuk ko abg lim.. kurang ajar tol ko abg lim..

Anonymous said...

X sama bro . PAS ada prinsip tp pan ada dedok dapigs.. hahaha
Jgn maroh nnti kne jual

Anonymous said...

sama 2x5..ko taksub pas memang la ko cakap gitu.. aku x mengundi aku tau la.. semua barua 2x5 baik umno pkr dap pas mic mca dan lain2.. ahli politik semua barua.. mereka kerja je pun kat bidang tu.. umah semua besar2 tu, keta besar2.. kalo ahli politik yg bukan islam entah2 umah anjing dia pun lagi besar dari umah ko kot..bagi yg islam sembang lembat konon hidup sederhana kat zahirnya.. padahal gaji puluh2 ribu.. bagi la gaji ko tu kat org islam lain yg susah2 ni. . ko makan kurma sehari 2 3biji cukup la pasal ko kompang2 kata ko dan parti ko bawah agama, bawak agenda mulia.. ini tidak.. kereta beso umah beso duit banyak..dah la duit banyak sempat pulak kafir2kan org dan mintak org islam lain jahanam hahahah.. ko yg taksub politik ni je hidup merempat hahaha.. ko pangkah mana ko suka sudah la bro, tapi kalo bab sape betul sape salah ni ko x payah la ketengahkan, xpayah la ko kompang2kan.. memang 2x5 barua semua.. hehehehe

Anonymous said...

*bawak agama, bawak agenda mulia

Anonymous said...

Tahniah Salehen..semoga pas cemerlang dalam pru14 nanti.sebagai orang islam kita patut bantu bersama2 memartabatkan Islam di malaysia kususnya di selangor.

Anonymous said...

salehen ni jawa, suku sakat noh omar. agenda ug sedang berjalan, tahniah pas semoga terus cemerlang. harap2 gabungan pas dan umno akan rampas semula negeri selangor. selangor akan lebih dirahmati kalau ditadbir lebai lebai yg zuhud dan amanah.

Anonymous said...

Bole ke kalu kita pakat bg komen2 konstruktif, ada manfaatnya drpd dok maki hamun yg mengundang dosa?

Anonymous said...

sungguh bodoh dan dungu puak pan.pas bknlah spry pan puak.mgkianat.pas tak mgkianati khndak rakyat sel yg mahu trus terus diperintah oleh pmbnhkaag.kiranya pas.mntrik diri nascaya krjaan sel akan goyah.adakah pasa mastu kamu akan memuji tndkan pas

Anonymous said...

fahaman tokong jelas telah meresap dlm jiwa puak pan.sbbtu sesama.islam dimaki dan difitnah sesuka hati

Anonymous said...

jelaslah skrg puak yg taksub dgn politik adalah golongan pan dan pah.tgklah komen2 diatas kelas golongan trsebut sahaja yg menfitah dan mamki hamun org lain.

Anonymous said...

smakin jelas golongon yg dungu ph dan pan.masih tk sdr lg kbodohan pepimpin mreka yg tdk bersatu dan spakat.shhga skrg pmpimpin mrka tk mmpu untuk mlantik seorang ketua.tk kdgaran pula puak ph dan pan mgkritik konodohan pmpimpin mereka sblik mereka hanya tahu memaki pihak lain

Anonymous said...

semua parti2 maki hamun orang.. yg paling terbabas ialah kafirkan dan doakan muslim lain jahanam.. mcm mana ko nak nafi yg xda parti yg x maki org sedang memang semua manusia tau yg parti2 kat malaysia ni memang label melebel maki memaki, ejek mengejek.. cuma tahap terbabas je berbeza.. yg paling bodoh ialah ahli politik islam yg kafir dan doa jahanamkan islam lain.. tapi yg kafir dia sanjung kompang sebagai umar abd aziz.. hehehe..kan perkara ni memang perkara bodoh..
hal lebel melebel maki memaki ni barang yg memang semua orag tau dan x boleh dinafikan lagi, jika nak dinafikan juga barang yg dah jelas dan semua org tau ianya akan membodohkan diri dan keluarga kita sendiri je.. dari ko membodohkan diri dan keluarga ko demi mempertahankan parti politik yg ko taksub baik ko g buat hobi kumpul setem di masa lapang hehehehe.. insyaAllah lagi ada faedahnya..

Anonymous said...

yang memaki itu ialah pemimpin bkn kita org biasa yg ditipu oleh pemimpin.kerana trlalu tsksub kitapun turut mncaci.kau tu pencaci lbh nshatkn pmimpin kau yg hmpeh supaya berubah

Anonymous said...

Tuan guru kencing berdiri, walaon biol kencing berlari.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.