Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

RASANYA SELANGOR BERMASALAH

Tunggu kena pecat, baru Pas nyatakan pendirian
Sallehen Mukhyi 
 
SABAK BERNAM - Pas hanya akan menyatakan pendirian berhubung kedudukan 13 Adun Pas di negeri ini sekiranya tiga exco dari parti itu dipecat dalam pentadbiran kerajaan Selangor. 
 
Pesuruhjaya Pas Selangor, Sallehen Mukhyi berkata, dakwaan sebuah laporan akhbar berbahasa Inggeris kononnya semua Adun Pas di negeri ini bersedia keluar daripada pentadbiran negeri pimpinan Datuk Seri Mohamed Azmin Ali adalah satu dakwaan tidak berasas.

"Itu tak benar. Nak tahu benar, selepas dipecat, barulah kita akan beritahu sesuatu yang benar," katanya pada sidang media selepas Majlis Perasmian Program Selangor Agrofest 2017 di Stadium Sungai Besar, di sini, petang tadi.

Sallehen yang juga Adun Sabak berkata, setakat ini, Pas tidak pernah berbincang berhubung tindakan yang akan diambil parti itu sekiranya tiga exco parti itu dipecat dalam pentadbiran kerajaan Selangor.

"Kita tak bincang sampai ke peringkat exco dipecat. Kalau exco Pas dipecat, saya tidak dapat jawab apa-apa setakat ini," katanya.

Beliau menegaskan, Pas tidak akan bekerjasama dengan PKR seperti mana yang diputuskan Majlis Syura Ulama parti itu yang membuat keputusan memutuskan tahaluf siyasi dengan PKR.

"Untuk setakat ini, Pas tak akan bincang dengan PKR soal calon bagi hadapi PRU-14.

"Kalau dulu, orang Pas boleh panjat pokok kelapa pasang bendera PKR, sekarang PKR dan Pas kena panjat sendiri," katanya.

Ditanya, adakah Pas akan berubah fikiran dengan menjalin semula kerjasama dengan PKR di saat-saat akhir bagi menghadapi PRU-14, Sallehen berkata, beliau tidak mahu menjangkakan apa yang akan berlaku pada masa depan.

"Mungkin ada perubahan-perubahan baru dan ada keadaan jauh lebih baik.

"Saya pun tak nak menjangkakan apa yang ada ini kekal. Buat setakat ini, begitulah keputusan yang kita buat," katanya.

Sementara itu, Exco Pertanian dan Industri Asas Tani, Zaidy Abdul Talib berkata, beliau akur apa jua keputusan pimpinan Pas.

"Saya tak nak berbincang soal kemungkinan. Selagi masih berada dalam exco, saya akan tetap berkhidmat untuk rakyat," katanya.

Ditanya tentang hubungannya dengan pentadbiran kerajaan negeri, Zaidy menjelaskan, hubungan itu berjalan baik dan tiada masalah.

"Kita kena bezakan antara parti dan kerajaan. Kalau tengok program hari ini pun, ramai pemimpin PKR yang hadir termasuk DAP yang diwakili Adun Sekinchan, Ng Suee Lim," katanya.

12 orang berkata:

Anonymous said...

Mana tak bahaya. Kalu Bos fulusikom suruh keluar, depa suma nak lompat parti. Mau kena serangan jantung Walid fulusikom. Bahaya tu

Anonymous said...

Masalahnya sbb azmin simpan 5000 musuh. Azmin lupa pepatah "gunting dlm lipatan". Tak tahulah kenapa azmin sayang sangat kat exco pas dia tu

Anonymous said...

Ni lah masalah apabila Lobai Lebih suka harta dunia

Anonymous said...

Selangor bermasalah. Kelantan lagi bermasalah. Selangor dlm bahaya. Kelantan lagi dlm bahaya.
Azmin jadi MB satu penggal.
Mat yakob jadi MB satu penggal.
Selangor akan jatuh.
Kelantan pasti jatuh.
Pkr bodoh.
Pas lagi bodoh.

Anonymous said...

Tendang aje 5000 lobai tu ke laut...
Bahtera PH selangor x perlukan pengkhianat kapal.Kalau dh sebulu dgn kapten..berambos aje..x buat masalah.. kalau x mau kena masuk dlm laut... gi join naik kapal Lanun Umnos.... dialu-alukan 100%... tapi tiada jaminan anda akn selamat..berkemungkinan..5000 org ni dibuat gulai.. dibuat sup.. dibuat rabu.rojak.pasombor.roti canai..... berani putus.. berani tanggung la...

Anonymous said...

Aku Alan undi pas lagi. Sbb apa? Sbb aku bodo. Ikut suka aku la aku nak undi pas. Sapa bodo Jon ikut aku undi pas bior member kita kat Kelantan tak merasa highway. Jom undi pas bior geng kita kat Kelantan miskin makan budu macam aku. Hahaha aku akan terus undi pas sebab aku takut nanti umno bagi kerja kat aku dan aku berubah jadi kaya.

Anonymous said...

KAH3 MAKIN GILA. BABI TRRNAKAN DAP

Anonymous said...

Ana baru sekeh kepala sorang kawan ana sbb dia pelekeh tuan guru kita. Dia kata kat ana, kalu nak tambah bini dia suruh masuk pas dan buat baiah talak 3 bini depan tuan guru kita. Kalu bini tak bagi tambah satu lagi, ugut keluar pas. Bini mesti bagi punya. Dia suruh ana buat gitu sampai cukup kuota 4 bini. Dia kata Kat ana, sbb tu org pas senang tambah bini sbb ikut teknik ni walaupun kerja cuma panjat kelapa. Kelepuk sebijik ana sekeh kepala kawan ana. Walaupun betul, tapi ana tak boleh dengar orang pelekeh tuan guru ana....

Anonymous said...

Sebenarnya aku maki hamun orang2 pan, dap, pkr dan Bersatu tu sebab aku ikut tuan guru aku. Aku ikut sunnah tuan guru aku. Aku anjingkan mereka sbb aku ikut tuan guru aku. Sbb aku walak kat tuan guru aku. Aku bukan buat suka2 tau. Aku buat apa tuan guru aku buat supaya dapat pahala. Sebab tu aku undi tuan guru

Anonymous said...

menyondollah kau TERNAKAN DAP sampai nafsu mu puas.

Anonymous said...

6.55...demo pom bagus macam kawe. Demo walak kat tuang guru samo mcm kawe. Marilah kita sama2 ikut apa yg tuang guru kita buat sbb itu sunatolbadi bin bawang. Jika dia maki, kita kena maki sbb sunaton hukumnya. Kalau dia hamun, kita kena ikut hamun sbb harosun hukumnya. Ikut tuan guru 100% itu perlu sebab dialah kita dpt no keahlian masuk syorga.

Badi bin bawang 3x

Anonymous said...

Kawe ni bodo2 lawok. Kawe sokong pah. Sapo2 yg samo taraf dgn kawe, moh ler undi pah. Org2 mace kito ni adalah ptg kpd tuang guru kito sbb kewalakan kito. Kalu boleh lagi bodo Lagi lawok lagi bagus masuk pah bersama tuang guru.

Filusikom 3x

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.