Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA !


 
DULU MINTA MA'AF,
SEKARANGPUN MINTA MA'AF
ITU SEMUA TIADA HAL PUNYA !
 
LU ORANG BUAT BANYAK KALIPUN
TIADA HAL PUNYA, NANTI 
MINTA MA'AF LA !
 
NANTI DEKAT PILIHANRAYA
LU ORANG TOLONG LA SAMA KITA !
 
 
-Pak Karamu-
 
 
Akhbar The Star mohon maaf
KDN akan panggil The Star esok
Muka hadapan The Star yang menjadi kontroversi.
 
SHAH ALAM - “Kami minta maaf,” berikut kenyataan akhbar The Star mengenai insiden muka depan yang menyinggung perasaan umat Islam di negara ini.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan akhbar berkenaan telah memperjelaskan pihaknya tidak berniat untuk menyinggung perasaan umat Islam.

“Merujuk kepada muka depan akhbar The Star pada Sabtu, 27 Mei lalu, kami ingin menjelaskan bahawa sudah menjadi satu amalan di sini untuk menghormati hari pertama Ramadhan dan meletakkan gambar orang ramai mengerjakan solat terawih di muka depan akhbar.

“Bagaimanapun, muka depan akhbar tahun ini menjadi isu apabila tajuk utamanya berkaitan dengan ketua pengganas serta gambar umat Islam sedang mengerja solat terawih.

“Ini menyebabkan ramai yang tersalah anggap dengan perkara tersebut namun ingin ditegaskan bahawa perkara ini bukanlah dilakukan dengan sengaja,” tulis kenyataan tersebut.

[ARTIKEL BERKAITAN: KDN akan panggil The Star esok]

Semalam, muka depan akbar The Star memaparkan gambar umat Islam sedang menunaikan ibadah solat berjemaah beserta tajuk ‘Malaysian Terrorist Leader’.

Akhbar tersebut turut mengakui kekhilafan mereka dan akan lebih berhati-hati selepas ini.

3 orang berkata:

Anonymous said...

The star tu bukang dap punye. Itu mca punyer. Kawang baik geng pakaramu. Sbb tu paksramu relac je. Kawanggg kate kanggg

Anonymous said...

Tok guru
Tok tok tok tok
Cikgu ada ke
Tak ada pergi mana
Pergi buat budu
Tok tok mari makan budu
Budu dlm botol
Makang dgn cili
Budu yg masing
Masing hidung tok guru masing
Buddu jambu ketereh
Jual dalang botol
Tak bayor gst
Mat maslang suke hati
Jupe tok tok tok guru
Tok guru tgh buke pose
Makang nasi ngan buddu

Unknown said...

Saya ibu surty tki singapore saya hadir berkomentar di dalam blog ini,cuma ingin menceritakan kisah nyata,sekaligus mau mengucapkan banyak terimah kasih kepada Mbah Sero,atas bantuannya semua hutang2 saya sudah pada lunas,nomor togel yang Mbah berikan lansung 4d bocoran singapore,syukur alhamdulillah tembus dapat kemenangan 800.juta,itu dalam bentuk uang indo,kemarin saya sangat bingun karna hutang banyak syukur sekarang sudah senang,saya tidak akan melupakan bantuan Mbah,apa bila saya sudah pulang ke indo saya akan berkunjung kepondok Mbah untuk silatu rahmi,bagi saudarah2 yang lagi terlilit hutang jangan anda tutus asa,kalau mau sukses seperti saya silahkan tlpn atau sms Mbah Sero di nomor O82~370~357~999 beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah memberikan bukti,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktiannya terima kasih...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.