Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INI PARTI APA NIH, KELUAR, MASUK . ADA YANG TAK KENA NIH !!!

Exco Srikandi Bersatu Perak letak jawatan
Exco Srikandi Bersatu Perak letak jawatan
Zulaiha (duduk,dua kanan) melepaskan jawatannya dalam parti.

IPOH - Kesal dengan kemelut politik tidak matang Bersatu Perak, Exco Srikandi Bersatu Perak, Zulaiha Sidek melepaskan kedua-dua jawatannya dalam parti.

Zulaiha mengakui keputusan yang dibuat ini adalah keputusan sendiri bukan disebabkan desakan mana-mana pihak.

"Tidak sepatutnya berlaku keretakan, pepecahan dan berpuak-puak dalam Bersatu kerana tidak mencerminkan moto parti iaitu bersatu, bermaruah dan beramanah.


"Kepimpinan pusat dan negeri perlu memberi perhatian khusus kepada suara akar umbi seterusnya mengambil tindakan yang efisien terhadap setiap permasalaha yang timbul," katanya ketika sidang media tadi.

Sebelum ini wujud desakan dalam kalangan anggota dan kepimpinan Bersatu Perak supaya Tan Sri Muhyiddin Yassin meletakkan jawatannya sebagai presiden parti.

Ia susulan dakwaan Muhyiddin menjadi punca sebahagian besar daripada 24 bahagian Bersatu di negeri ini berpendapat Muhyiddin bertanggungjawab di atas segala kepincangan parti yang berlaku di peringkat kebangsaan dan negeri.

9 orang berkata:

Anonymous said...

Biasalah. Dekat2 nak pru besok lagi ramai keluar sbb mereka ni musuh dlm selimut. Dlm Pas pun mcm tu jugak, ramai sgt yg akan lompat masuk pan atau pkr sbb x boleh cari makan.


Tak caya? Tungguuuuuuuuuu!!

Anonymous said...

Banyak mangga harum manis dalam pas. Tunggu masa nak luruh je tu. Jgn terkejut pulak nanti...

Anonymous said...

Kalau sebijik mangga harum manis ada 1000 peminat, cuba bayangkan kalau ada 100 bijik mangga harum manis. Berapa ramai peminatnya?

Perkara tu mesti diambil kira oleh kepimpinan Pas. Jangan syok sendiri saja. Kalau mangga harum manis dah bawak peminat masuk rumah pandap atau pkr, bertindak pun dah tak guna. Baiah ke, wala ke, baruakan ke.....semua dah tak guna. Bertindaklah sekarang sebelum terlambat.

Sekadar nasihat.

Anonymous said...

Elehhhhhh....jgn nak klentong la walaon weiii. Pas kan kuat. Mana ada harum manis. Suma sayang kat Pas cam Pas syang kat amno. Relax la apa nak takut. Hj Dol mesti jadi pm punye. Hehe

Anonymous said...

Walaunta sudah takot ka?
Cuba jumpa abg lim pujuk baik2. Misti hati abg lim lembut balik.
Kahkahkah

Anonymous said...

Banyak cakap pulak. Bila mau berambos?

Anonymous said...

Mana ada harum manis. Depa suma walak. 5000 org kat selangor tu suma wala. Jgn takut la

Anonymous said...

Cuba tgk2 muka dlm gambar tu. Ada tak kat dlm pehimpunan agung umno yg lepas??

Anonymous said...

Pakkara percaya? Ini orang Umno.
Hahaha
Muka2 ni berebut2 nak cabutan bertuah kat bukit jalil tempohari.
Malas sebut dalam gambar tu aku kenal. Memang pemakan Dedak tegar.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.