Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BETULKAN DASAR DULU BARU CAKAP PASAL ISLAM

Mampu tegakkan Islam lebih baik di Kelantan
Mampu tegakkan Islam lebih baik di Kelantan
- Foto Sinar Harian oleh ASRIL ASWANDI SHUKOR

SHAH ALAM - Angkatan Muda Keadilan (AMK) kelantan menyatakan pihaknya mampu mengangkat Islam lebih baik di Kelantan.

Menurut perwakilan Kelantan, Dr Mohd Hafidz Rizal Amran, Islam yang dibawa pihaknya tidak menindas mana-mana pihak dan bersedia berbincang dalam apa jua isu.

"Ini tidak ada sebarang perbincangan dan terus buat keputusan memutuskan tahaluf siyasi.

"Kita mahu tanya adakah mereka bersama aspirasi rakyat. Jika berlaku tiga penjuru siapa perlu dipersalahkan?," soalnya ketika membahaskan Ucapan  Dasar Kongres AMK Malaysia, hari ini. 

Beliau juga menyelar tindakan Pas yang mendakwa PKR menjadi pengkhianat kepada hubungan tahaluf siyasi.

"Mereka tuduh kita pengkhianat sedangkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim keluarkan kenyataan jelas sokong pembentangn Rang Undang-Undang Akta 355," katanya.

Menjelaskan hubungan PKR dengan kerajaan Kelantan, beliau berkata ia sukar untuk ditafsirkan.

"Ada masa ia berjalan dengan baik. Kadang-kadang ia berlangsung dalam keadaan tegang. 

Ramai yang tanya macam mana keadaan di kelantan, saya senyum dan hari ini 40 perwakilan hadir.

"Kita ambil maklum tentang hubungan telah diputuskan dan ia menjadi sejarah dan sejarah ini menjadi pengajaran kepada kami," katanya.

Jelasnya, masih belum terlambat untuk Pas kembali bersama Pakatan Harapan dan perbetulkan persepsi bahawa musuh sebenar adalah BN.

105 orang berkata:

Anonymous said...

angkuh tol parti jual agama nk tipu budak2 dgn selogan "dasar" dia tu hehe.. aku doakan semoga Allah keluarkan ko dari politik yg telah buat ko celaru sampai keusia tua ni insyaAllah..

Anonymous said...

Pok KERA mu..barua yahudi n umno

Anonymous said...

Betulkan dulu akidah PAS

Anonymous said...

Anjing belaan DAP berckp ttg agama dan akidah islam....mcm haramjadah jer

Anonymous said...

malu hasan ali dengar hehehe. hasan ali nak hapus arak kat selangor pas tendang hasan ali ke dasar longkang hehehe.. selogan dusta keramat politik pas iaitu "negara islam" pun pas buang mcm tu je demi abg lim inikan pulak hasan ali hahaha.. masa tu hasan ali baru tau sebenarnya dia bodoh walaupun dia sekolah tinggi2 hihihi..

Anonymous said...

Islam sgt ke nkau..subahat dgn penyamun balun duit rakyat..dasar lebai bangsat..

Anonymous said...

Pas tu betulkan dasar islam. Ikut quran 100 peratus. Jangan ambik islam sekerat2, tebuk sana sini.

Mana ada dalam islam kafir mengkafir, mengambil duit cikgu agama, ambik tanah orang buat bangunan dan tugu, rosakkan alam maki hamun orang, panggil orang dgn panggilan buruk, bersekongkol dgn penyamun, zalimi org asli, angkuh, ego, riak dgn kereta mewah dll. Semua yg dibuat tu betulkan dulu baru sebut pasal dasar islam la..... jangan badak depan mata tak nampak, kuman kat artik nampak plak.

Dasar islang? Ptuiiii

Anonymous said...

Badi bin bawang tendang mak hang kat longkang bila jadi pm. Nasib baik badi bin bawang tak jadi pm sbb mr zzzzz dah sedar

Anonymous said...

Betol. Banyak yg senget tu. Sekarang makin senget. Baiah sesat bini memanjang.

Anonymous said...

Sejak tgna dah tak ada, dasar fulusikum dan tahaluf fulusi dah jadi dasar utama. Dasar pakaian je tak ubah tapi lain suma dah ubah.

Anonymous said...

Bodoh sombong pas dan hj hadi tu tak boleh bawak ke mana pun. Jadi tukun la. Orang kelantan pun dah muak. Nak tukar kejaan je

Anonymous said...

Dey...itu hari ada ckp satu dunia...atgna kamiiii yg punya...satu kali itu madey kasi swing atgna...somua ada diam juga...tolor mana pigi...chaitt

Anonymous said...

Dey...itu hari ada ckp satu dunia...atgna kamiiii yg punya...satu kali itu madey kasi swing atgna...somua ada diam juga...tolor mana pigi...chaitt

powertrain1648 said...

Pok KeRa
P@& K#R@
PKR

Anonymous said...

Tengok kami berkawan dgn madey...madey mana rompak duit rakyat...anak2 dia pun hidup sederhana jer...lim kit siang pun dh pasti madey tak amik duit rakyat...kami lebih percaya ckp lim kit siang dari ckp lebai2

Anonymous said...

Tu yg pelik...yg bodoh yg sombong yg memuakkan jgk madey dan lim carik...pan yg tersengeh2 mcm kerang busuk yg berpaksikan pemikiran atgna...langsung madey x heran..siap sound lagi psl atgna..bkn sekor jer x menyalak balik...berdehem pun x berani...tersengih cam kerang busuk...malu...malu

Anonymous said...

tendang mak hang masuk dalam toilet bang ketum la.. senang sikit dapat stok taik bang ketum ahli politik pujaan hati untuk santapan hehehehehehe.

Anonymous said...

sejak ape yg sejaknya? pas dari dulu memang jual agama dah. . bukan pasal dia dah x kawan ngan bang ketum baru lepas tu dia jual.. lama dah oi hehehe.. pasal korang pun pentaksub politik sebab tu korang x nampak.. dia dah x kawan bang ketum baru la korang nak cakap baiah sesat la jual agama la.. hahahaha.. dasar pentaksub sa je barua 2x5 hehehehe

Anonymous said...

*sama je barua 2x5

Anonymous said...

Pas dan walaon takde maruah sanggup bersekedudukan haram, menyembah Azmin dan PH di Selangor..malu..malu..

Anonymous said...

Dasar Pas pemecahbelah ummah dan perosak agama Islam.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [6355] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 690 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Menurut Pengerusi PKR Kelantan, Ab. Aziz Ab. Kadir kesemua semua 75 jawatan yang disan­dang wakil mereka dalam pentadbiran kerajaan Pas Kelantan akan dilepaskan selaras dengan arahan Presiden parti dan tindakan akan dilaksanakan setelah menerima surat rasmi daripada parti.

Untuk rekod, antara jawatan lantikan politik PKR di Kelantan ialah seperti Penyelia Dewan Undangan Negeri (DUN), Penyelia Parlimen, ketua kampung, Ahli Majlis Daerah dan beberapa jawatan melibatkan anak syarikat kerajaan negeri.

Terdapat sekurang-kurangnya 500 ketua kampung di seluruh Kelantan, namun tidak ada seorang pun ahli PKR dilantik memegang jawatan berkenaan.

Itu PKR di Kelantan.. tapi setakat hari ini, hampir 5,000 ahli Pas memegang pelbagai jawatan yang dilantik oleh Kerajaan Selangor, termasuklah ketua kampung, ahli jawatan kuasa masjid, ahli majlis perbandaran dan ahli majlis daerah.

Anonymous said...

lobai2 pun ade nafsu donia gak...
bini 2,3... keta besaq.. jln2.. merayap... kalau pecat ...depa nk mnkn pe? kesian pulak...???
Ruu pun x lulus gi...
tidak boleh jadi penguatkuasa Ruu ke?...hakim ke? nk pi lari keje dgn kjan kelantan.. takut x bayar gaji...... pening.. pening... pening.. Hj hadi ape kau dh bt!!!!!! pelingkup pas... dulu penang.. skrg selangor...

Anonymous said...

majlis syura ulama.
tolong mesyarat..
cari keje ganti kt 5000 org lebai ni..
x pandai bt keputusan je....

Anonymous said...

Anak buah PIGS bersuara

Anonymous said...

Maju bersama 90j

Anonymous said...

Biar malu asalkann elaun puluh ribu x hangus. Asalkan 5000 jawatan tak hangus

Anonymous said...

Ahhhh...banyak cakap. Berambuos la cepat.

Anonymous said...

Di Selangor suruh diaorg lompat parti je. Sonang

Anonymous said...

Kalau fulusikum dan jawatanikum yg jadi penghalang, majlis ulamak pun susah nak buat keputusan bang. Sbb majlis ulamak pun guna tahaluf fulusikom.

Anonymous said...

Tunggu keputusan majlis fulusikum buat keputusan dulu. Klu majlis kata tak ada tahaluf fulusikom barulah lompat parti.

Anonymous said...

Di selangor, pas tak ada maruah. Di negeri lain yg tak ada jawatan, pas cukup bermaruah.

Anonymous said...

Lebai maki hamun ngan kapirkan org tak kan nak ikut. Nak ikut masuk neraka? Baca surah hud bro

Anonymous said...

Kalu hadi dan beberapa kerat pemimpin pas totok tu ditendang, In Sha Allah pas boleh kuat macam dulu.

Tapi tolonglah yer, jangan nak rapat2 dgn umno. Umno lebih baik kalau parti mahadey dan pas bungkus terus.

Anonymous said...

penggemar taik bang nuar ketum kejar nyalak bontot pas hehe..

Anonymous said...

Pkr, pas, dap dan parti2 nyamuk perlu dihindari. Perti2 ini terutamanya pas dan dap adalah pemecah ummah islam. Pilihan terbaik cuma umno bn

Anonymous said...

pentaksub pkr bang ketum kalo ye pun korang kaki bontot, cover line la sikit, xkan hari2 nyalak kejar bontot las hari2 kat sini hehe..masalahnya pas x stim kat korang, dia stim kat abg lim.. hehe

Anonymous said...

Kalu nak masuk syurga, ahli2 pas yg pernah kafirkan ahli2 parti lain kena minta maaf kat mereka semua. Minta maaf one by one sampai mereka maafkan. Kalau tak, terpaksalah tanggung akibatnya kat akhirat besok.

Anonymous said...

"ANJING BELAAN DAP"....

Anon ni kena jumpa dan minta maaf kpd orang yang dimaksudkan "anjing" tu dan minta ampun dan taubat nasuha Allah kalau nak cium bau syurga. Jangan lupa.

Anonymous said...

Penggemar badi bin bawang kejar nyalak bontot azmin mintak kekal 5000 jawatan hehe..

Anonymous said...

Dulu pakai topeng biawak sbb malu kalau org tau. La ni dah nampak muka pigs dia dah hehe..

Anonymous said...

Kaki cilok duit cikgu agama pun korang nak sokong. Ceh

Anonymous said...

Quran kata jgn rosakkan alam sekitar. Orang cilok balak sampai licin, sampai bah besar, sampai sungai jadi berkeladak, itupun korang nak sokong. Apalah punya bengap ko ni

Anonymous said...

Quran kata jangan kafirkan org Islam. Dosa. Balik Kat diri sendiri. Tapi korang tak percaya. Sokong jugak org yg kafirkan orang. Korang pulak terikut2 kafirkan saudara seagama korang. Panggil anjing la. Korang tak baca Quran ker? Korang nak jugak ikut cakap org yg kuat kafirkan orang. Kafirkan SEDARA seagama balik kat diri sendiri. Itu yg korang nak ikut??

Anonymous said...

Puak Lobai ni lani kira luit sama mulit saja

Anonymous said...

Quran jelas kata Zina kalu belum kahwin kena sebat 100 Kali. Dah kawin kena rejam sampai mati. Perlu 4 saksi. Ada pulak yg pandai2 tukar jadi sebat 100 Kali je, tukar jadi 30 tahun penjara je. Bila org tanya bagi pendapat, tunggu bahas, terus bagi hadiah 'kafir'. Terus tuduh 'anjing" dap. Org mcm ni korang nak sokong? Korang dah tak ada otak ker?

Anonymous said...

Hidup ni bukan agama aje. Ekonomi nak jugak. Sosial nak jugak. Sbb tu ada "berusaha seolah2 hidup 1000 tahun lagi, beribadah seolah2 mati esok". Kena sama2 ptg. Ni bila org tanya knapa tak many, dia kata sbb ptgkan agama, tanya lebih kena kafirkan. Tanya sbb apa kerja tak ada, dia jawab sbb ptgkan agama, tanya lebih nanti kena kafirkan. Kalu tanya kenapa rakyat dia byk miskin, dia kata sbb ptgkan agama, tanya lebih kena kafirkan. Agama mcm dah jadi alasan utk halalkan semua kelemahan . Mcm agama tu dah boleh dijadikan alasan orang tak maju. Semua sbb agama. Mcm jual agama pulak. Orang mcm ni korang nak sokong mati2an?

Anonymous said...

Quran dah kata jgn sekongkol dgn penyamun, pemerintah yg zalim, rasuah, kebas sana sini, susahkan rakyat sana sini. Dulu masa tgna, ok. Semua ikut kata Quran. Sekarang? Boleh peluk pemerintah zalim. Boleh senyap kezaliman. Boleh buat bodoh dgn kelaku zalim rakyat. Macam dah kena pukau. Mcm dah adik beradik. Dah lupa ayat Quran yg halang sekongkol penguasaan zalim. Kena kipas sikit dah cium kaki. Dah jinak. Tegur tidak lawan tidak. Kena kencing pun angguk. Kena tipu pun angguk. Nak kerjasama pun yesssss. Nak tumbangkan pembangkang pun yesssss. Nak tertonggeng kelantan pun yesssss. Org kata pas dah lemah pun korang kata noooooo. Pemimpin korang lumba2 beli kereta mewah tunjuk2 riak pun korang kata yesssss. Mana korang letak otak korang?

Anonymous said...

Quran dah kata jgn ambik harta org lain tanpa kebenaran. Dosa. Masuk neraka. Tapi org mcm ni la yg korang sokong. Ambik tanah cina, buat bangunan, ambik basil, buat tugu. Korang ingat halal ker basil dia tu? Korang ingat dapat pahala ker perbuatan tu. Korang ingat sokong puan ambik harta org tu dapat pahala yer? Otak tu pakaila. Tak kan nak sokong perompak?

Anonymous said...

Janganlah sokong pemerintah yg zalim. Kalu sokong korang bukan dari umat-Nya. Pemerintah zalim orang asli pun korang sokong jugak. Korang yessszzz jugak. Quran letak tepi, sokong, yessszzz. Otak letak Mana? Korang ni betul2 nak jadi umat-Nya ke tak ni?

Anonymous said...

korang kaki2 bontot pkr ni x yah ye2 sangat la.. kembang tekak la tngok korang ye2 menyalak mcm anjing lapar dan dahagakan kan bontot pas hehehehe.. . korang nak tau x? ni aku nak gtau.. umngok penyamun 2.6b,pkr kaki bontot, pas jual agama dan lain2 parti 2x5 barua.. hehehe..

Anonymous said...

Lagi satu, gunalah otak. Jangan fikir org tak sokong parti ko, ko cop anjing dap. Kritik pemimpin ko yg tak betul, ko cop orang tu anjing dap. Bagi pandangan lain sikit drp pemimpin ko he, ko cop org tu anjing dap. Suka sangat panggil orang lain "anjing". Manusia ciptaan Allah pun ko panggil "anjing". Ko belajar agama dgn tuan guru mana sebenarnya ni? Tolong la, jgn belajar agama Kat guru2 yg mulutnya tak pernah kering menyamakan manusia ciptaan Allah tu dgn binatang. Tuan guru kencing berdiri, pengikut kencing berlari. Otak pakai la

Anonymous said...

ei barua pentaksub ko x patah pusing2.. fakta yg ko xdapat ternafi apapun parti politik demokrasi semua barua la bodoh.. ape yg ko beria sangat mcm adanya 1 parti yg maksum ni? hahaha.. aku ulang ye bodoh ko baca ni baik2.. semua parti barua 2x5..faham dah? hahaha

Anonymous said...

Org kata jgn fitnah. Jgn cakap lucah. Mak bapak tak ajar. Klu pemimpin cakap lucah, fitnah jgn ikut. Bukan for pahala. Dpt dosa. Takut besok eksiden, mati, tak sempat mintak maaf, masuk neraka. Ko ingat API neraka mcm API rokok? Mcm API masak mak ko?

Kecuali ko memang hidup tu nak lawan Allah sbb ko Raza lebih kuat drp Allah.

Anonymous said...

ko x payah beria la geli la aku..ko sembang mcm pas, mcm maksum je heehehe.. ko x tau aku nak muntah baca.. barua tol hehe..kalo sembang pokok kelapa sawit pun boleh tombang last2 barua pentaksup parti politik hehehe..kan bodoh tu.. hihi

Anonymous said...

Cakap maki hamun macam lebih kuat drp Allah pulak. Pemimpin maki hamun melucah jangan diikut. Klu dia masuk neraka ko pun ikut masuk neraka. Jgn jadi bodo ikut masuk neraka pemimpin mcm tu. Otak guna

Anonymous said...

ko sebut Allah,ko sebut agama, sebut perkara2 bagus sebab nak pertahan parti masing2, padahal semua parti barua 2x5.. kan betul2 barua punya manusia ni hehehe..

Anonymous said...

ko sebut nama Allah utk pertahan ahli politik.. mak ko bg ko makan taik ke bg ko makan nasik? hehehe.. sembang mcm bagus last2 bodoh..

Anonymous said...

APA YG DAP BERI MAKAN PADA TERNAKANNYA HINGGA TIDAK BOLEH MEMBEZAKAN YG BENAR DGN BATHIL

Anonymous said...

Ko memang hebat la boy. Hebat ko maki hamun walaun pas tu. Aku respek ko sbb ko berani maki hamun dia walau pun dia rujuk Quran. Aku x berani buat mcm ko la boy. Aku takut neraka.

Anonymous said...

nama Allah pun ko guna utk bela ahli politik,lepas tu ko sembang takut neraka hehe..ko jgn pusing2 la hehe.. kata2 ko pun bertujuan bela ahli politik yg ko taksub.. hahaha.. barua punya kerbau politik.. jual agama hihi

Anonymous said...

Hebat boboi ni. Bagi rujukan nas Quran pun dia sapu semacam.

Anonymous said...

sebenarnya ko bukan takut neraka, tapi ko takut x dapat makan taik ahli politik yg ko taksub hihihi. .

Anonymous said...

TAMBAHAN:
KEBAS DUIT CIKGU, AMBIK TANAH ORANG TANPA KEBENARAN, ROSAKKAN ALAM SEKITAR, BERSEKONGKOL DENGAN PEMERINTAH ZALIM, MENZALIMI ORANG ASLI YANG LEMAH, ANGKUH DAN EGO, MEMAKI HAMUN, MEMANGGIL ORANG DENGAN PANGGILAN BURUK, MENGKAFIRKAN ISLAM, MENUDUH MUNAFIK, MENGANJINGKAN ORANG DAN LAIN2 JUGA TERMASUK DALAM PERKARA BATIL YANG WAJIB DIJAUHI DAN HARAM DISOKONG.

Anonymous said...

Yg 10.57 tu pas x buat. Hehe

Anonymous said...

kerbau2 taksub politik bila dah xda jalan, nama Allah pun dia jual, asalkan dapat bela parti yg dia taksub hehehe.. sebab tu pas bijak, pakai topeng agama terus kat parti dia, tipu kerbau yg x g ngaji tapi sembang mcm petir dan ada semangat berpikul2 hehe..

Anonymous said...

Ko memang hebat boy. Untung pas dpt org mcm ko hehe..

Anonymous said...

pas, umno dan ko pemuja taik bang ketum 2x5 barua.. hehehe

Anonymous said...

Dah jadi barua umno pulak lebai2 ni

Anonymous said...

Pashit nak mintak apo pulok ni. Nok mintok budu pulok?

Anonymous said...

Akidah pas da mcm budu

Anonymous said...

Pas is budu.
Basi bin belakang.
Pas makan budu.
Basi Kasi buang.
Pas is budu.
Pas is vangang

Anonymous said...

Lajib naik kereta lumvu. Lobai badi jadi derebar kereta lumvu.

Anonymous said...

Tn gulu basi drive kereta lumvu. Jangan naik. Kereta lumvu tu mau masuk gaung. Biar lumvu aje pi manpaspus

Anonymous said...

Paspispos alagapas alagapas. Muntal alagapas mampos.

Anonymous said...

Varengge palayem pas yilek. Satthem mareppu yilek pas woripom. Sarippom pas vanakem yilek. Sapurengge pas? Adecitt

Anonymous said...

Wa wa wa. Sapiyathem pas vangga? Yilekkkk. Yappa yamma pas kuruyilem karieyathem. Yamma yappa kuthimma pas aprak. Vanimaa pas aci shoohhh... Pas avaree cittt. PH wangge wangge. Amma pas aregundu yaaa. Adecittttt

Anonymous said...

Fas bangsat.

Anonymous said...

Membangun Bersama Dedak

Anonymous said...

Politik Dedak. Membangun Bersama Balak.

Anonymous said...

Duit Cikgu For All.
Membangun Bersama Balak.
Elaun 3 kali

Anonymous said...

pemuja taik pas,pemuja taik umno, pemuja taik pkr bang ketum, 2x5 bangang dan barua hehehe

Anonymous said...

Anon 9.04
Kenapa kena minta maaf kat anjing DAP? Geng2 anjing DAP ni sepak/baling ngan batu jer..

Anonymous said...

Latok Sili Badi bin Bawang, kepala lancau sezimbabwe

Anonymous said...

bang ketum gila kan bontot pas, pas gila kat abg lim, umno tidori pas hehehe.. pas x kesah janji abg lim jeles hahaha..

Anonymous said...

Boboi pas kuthima. Sarepem pas vangga kuthi. Adechitt muntali. Amma appa cerre yilek punde

Anonymous said...

Dah memang perangai pentaksub PH@DAP nih mcm anjing..mmg layak digelar anjing...anjing berforum guna Alquran utk justify perangai pemimpin anjing..lawakla

Anonymous said...

pkr kaki bontot dan pas jual agama 2x5 hahaha..

Anonymous said...

Hahaha...saree pas picthe adepomm. Vore boboi hapre mareeyadem. Puniedeapam boboi cunnier chitt..hihihi

Anonymous said...

Sepak/baling batu badi bin bawang lagi baik

Anonymous said...

Bang ketum gila kan bontot mak ko, mak ko gila Kat badi, bangla tidori mak ko hehehe..bapak ko x kesah janji badi jeles hahaha..

Anonymous said...

haha nak pura2 x taksub kat bang ketum konon padahal mak ko penggila taik bang ketum.. bukan penggemar tai, penggila hahaha.
level dia lagi tggi dari penggemar hihihi.. suh mak ko pindah kat tolet bang ketum terus r hahaha..senang dapat bekalan taik hihihi..

Anonymous said...

pas penjual agama dah tgglkan bang ketum, bang ketom kaki bontot meroyan kehilangan bontot pas hihi

Anonymous said...

Lebih kesian walaon pentaksub bebal lebai2 jual agama PasPigs.

Anonymous said...

Lebai jual agama mcm yg duk dlm PAN tu ker...rahmatan lil alamin la sangat...last2 jd penyokong agenda kristian...ptuih

Anonymous said...

Orang bagi rujukan Quran supaya dapat manfaat. Awak pula panggil dia anjing. Manusia jenis apa awak ni? Adakah org pas saja yg layak bagi nasihat guna alquran? Rasullullah suruh baca Quran ambil faedahnya, awak KAIT pulak dengan politik sempit awak tu

Anonymous said...

Quran boleh diguna dlm apa jugak keadaan. Untuk berforum lagi dihalalkan supaya tak terdekat jalan. Quran bukan dirujuk masa kematiannya Dan hari raya saja. Islam adalah addin. Bukan pisah2 atau ambil sekerat2 ikut kau suka.

Anonymous said...

Kalu rujuk Quran 100% tentu tak sesat. Kalu ambik rujukan Quran sekerat2 utk jual agama mcm yg parti lebai buat, aku tak berani nak cakap

Anonymous said...

Nama je ahli parti Islam. Bahasa guna bahasa syiah.

Anonymous said...

Parti islam syiah yg mcm PAN tu ker?..rahmatan lil alamin la kononnya tp dok sokong gerakan kristian, apa leh buat sakit hati kalah pemilihan punya pasai...betui2 loser la korang nih

Anonymous said...

pkr kaki bontot, pas jual agama, umno penyamun 2.6b..2x5 barua semua.. dah la x payah tipu orang jual nama Alquran pulak untuk sembunyikan objektif ko nak bela ahli politik pojaan hatiii hihi..

Anonymous said...

nak bela ahli politik yg ditaksubkan, yg menjadi pojaan hati masing2,masing2 jual agama buat backup manusia2 bangsat politik hihi.. sudah2la barua2 pentaksub oi..

Anonymous said...

PAS mana ada jual agama, hanya PAN dan PKR jer yg jual agama utk dpt undi cina dan kristian..kenapa la bahlol sangat nih...

Anonymous said...

Pan Malaysian Islamic Party yg kena landa ribut di muktamar baru ni. Ramai walaon2 yg cedera. Kesiannn..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.