Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JANGAN BANYAK CAKAP, GUNAKAN LA KUASA, PECAT JE ! BAGI RAKYAT ADILI, BUBARKAN DUN

DAP setuju dengan Azmin, Pas perlu letak jawatan
Lim Guan Eng
Lim Guan Eng
GEORGETOWN - DAP bersetuju dengan tindakan Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Azmin Ali yang meminta tiga Exco Kerajaan Selangor dari Pas meletak jawatan selepas parti itu memutuskan hubungan politik tahaluf siyaasi dengan PKR telah terbatal.

Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata, Pas tidak boleh meletakkan wakilnya dalam barisan Exco Kerajaan Selangor selepas 'bercerai' dengan PKR kerana tindakan itu tidak betul.

"Tindakan Pas ini tidak betul. Sudah cerai, cerai lah. Buat apa mahu duduk sama lagi? Saya sokong tindakan Azmin, mereka perlu letak jawatan," katanya kepada media, hari ini.

Terdahulu, Guan Eng yang juga Ketua Menteri merasmikan Program Pengasingan Sisa di Punca di Kasun Air Putih di sini.

13 orang berkata:

Anonymous said...

Bekas suami dah suruh keluar cara baik dah. Berambus je la. Sehari dua lagi, ada la yg kena pecat tu. Sabor la Pak karam. Dah kena halau dah janda tua tu. Janda tua je yg tak nak kuar sbb elaun Kat rumah bekas suami puluh2 ribu. Bapak pulak Tak bagi kuat. Takut sumber dedak bulanan terjejas. Tak nak just sbb bapak takut bekas suami ganti dgn pompuan muda umur 18 tahun. Tu yg liat nak berambus tu...hehe

Anonymous said...

Sedar la diri tu. Awok tu janda tua. Dah cerai. Tak elok duduk serumah lagi. Bawak kain baju la pergi berambus. Cari jantan lain la, cuba2lah cari lanun ker, perompak ker, penjual dedak ayam ker

Anonymous said...

Dah cerai tu faham2 la. Angkut Kain baju balik rumah bapak la.

Itu pun tak faham ker?
Tak payahlah nak kena terajang baru nak keluar...

Anonymous said...

Keluar je la. Anak2 pun dah tak tahan dgn bau bangkai mulut tu. Bekas laki ko tu dah ada calon bini lain la weiii..cun 18 tahun la weiii. Anak2 pun nak mak baru cun, wangi.

Woiii janda mulut bau bangkai, berambus la weii

Anonymous said...

Golongan yg saling benci membenci tidak akan dimakbulkan doanya.

Anonymous said...

Golongan yg memutuskan hubungan silaturrahim, akan diputuskan perasaan Kasih oleh Allah, lebih2 lagi dlm bulan syaaban yg mulia ini.

Anonymous said...

Kenapa tak nak berlapang dada melihat pihak lain berbaik hubungan dengan semua pihak. Kenapa rasa sakit hati melihat orang bergabung dlm satu ikatan ukhuwah? Allah tak suruh putuskan hubungan sesama insan atas alasan yang begitu dangkal.

Anonymous said...

Betul ker ada "ulamak" parti apa entah yg berkata masuk parti dia terus dpt masuk syurga??

Anonymous said...

orang barua macam kau aje, yg cakap begitu

Anonymous said...

Pak Karamu,buat apa nak bubar DUN, bila dah kena pecat Gaji EXCO dan laim lain elaun dah tak dapat, bagilah mereka peluang dapat elaun DUN hingga PRU14 nanti, PRU14 nanti belum tentu menang. agak agaklah bila bersendirian atau bergabung dengan BN berapa kerusi DUN PAS dapat kat Selangor PRU14 nanti 56? 45? 13? 1? 0?

Anonymous said...

hehe abg lim ni betul2 kurang ajar hehehe.. dia dah tau bekas bini dia acah2 gitu supaya dia pujuk balik bekas bini dia tu.. ini tidak dihalaunya lagi bekas bini dia hahaha.. pas marah kat ko pasal ko kawin lain(pan) je abg lim.. yg dia bising2 wat isu ini isu itu tu bukan sebenarmya pasal isu tu pun hehe. pasal ko kawin bini muda(pan).. ko memang kurang ajar ang lim.. bekas bini tua ko ni dlu sampai jual agama untuk ko.. ko tendang dia macam sampah abg lim...
hasan ali tengah gelak terguling2 kot kat umah hahahaha..

Anonymous said...

Bapak ko byk makan daging keldai tua ni. Tu yg ko bau keldai tua tu. Bau minyak unta ko kuat sgt la. Mcm bau lebai al-untawi

Anonymous said...

bapak ko banyak makan taik abg lim dulu sebab tu ko x leh lupa abg lim hehe.. acah2 lain harap lain jadi hihi

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.