Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAAAA HUDUHNYA PAN MINTA JAWATAN EXCO

LANGSUNG TAK BOLEH FIKIR, BAGAIMANA
PAN BERHASRAT NAK JADI EXCO SELANGOR
PADA HAL PAN TAK PERNAH BERTANDING PILIHANRAYA  DAN MEMENANGI SEBARANG
KERUSI, APA PUNYA PERANGAI MANUSIA
MACAM PAN NI

KALAU TENGOK MUKA MEMANG LA MACAM 
LANUN !
TAK PEMALU LANGSUNG
JEBON BETUL LA HANGPA NIH !!!


-Pak Karamu-


 

 Azmin ambil pendekatan tunggu dan lihat
Mohamed Azmin Ali
Azmin Ali. - Foto Sinar Harian oleh HALIM WAHID
SHAH ALAM - Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mengambil pendekatan tunggu dan lihat terhadap perkembangan kerjasama politik antara PKR dan Pas yang akan dimuktamadkan oleh Majlis Syura Ulama Pas dalam masa terdekat.

Beliau berkata, buat masa ini pentadbiran kerajaan Selangor gabungan PKR, DAP dan Pas akan terus bekerja sebagai satu pasukan berdasarkan mandat yang diberikan rakyat pada pilihan raya umum (PRU) lepas.

"Sudah menjadi tanggungjawab kami untuk menjaga amanah yang diberikan oleh rakyat untuk satu penggal sehingga PRU akan datang.

"Jadi, jangan buat spekulasi (hubungan Pas dan PKR) kerana seperti yang dinyatakan oleh Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, kita akan hormati keputusan Majlis Syura. Sekarang ini, kita tunggu keputusan itu," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2016 dan Anugerah Jasamu Dikenang di sini, hari ini.

Mohamed Azmin yang juga Timbalan Presiden PKR berkata demikian ketika diminta mengulas kedudukan exco PAS dalam kerajaan Selangor berikutan keputusan muktamar ke-63 parti Islam itu pada April lepas yang meluluskan usul untuk memutuskan hubungan dengan PKR.

Kerajaan Selangor mempunyai komposisi tiga exco dari PKR, tiga DAP dan tiga Pas.

Dalam pada itu, Mohamed Azmin turut menolak desakan Parti Amanah Negara (Amanah) baru-baru ini supaya beliau merombak pentadbiran kerajaan negeri dengan memberi peluang kepada pemimpin parti itu mengambil alih jawatan yang disandang oleh wakil-wakil Pas pada masa ini.

"Itu cadangan yang kita hormati...semua boleh beri pandangan tetapi saya telah nyatakan pada PRU lepas rakyat telah memilih 15 wakil rakyat Pas, 15 wakil rakyat DAP dan 14 wakil rakyat PKR, jadi dengan gabungan inilah kita dapat membentuk kerajaan," katanya. - Bernama

16 orang berkata:

Anonymous said...

Pas senyap dlu tarik masa,nk tengok tindak balas bekas suami dia..(abg lim) hahaha

Anonymous said...

Pas sebenarnya bukan heran sangat kat pkr pun,pas x stim ngan pkr langsung pun ..objektif dia ialah nak rebut balik bekas suami dia(abg lim) dari pan..hahaha

Anonymous said...

Dia acah2 putus ngan pkr dgn objektif dapat tindak balas positif dari abg lim..hehehehe

Anonymous said...

Lebih huduh Pas yg masih melutut dgn PH di Selangor sampai taknak letak jawatan exco.

antiug said...

Tempat lain dah putus dgn pkr tp kat sgor xblh sbb jawatan lbh tinggi dr maruah lebai pigs....kah kah kah...

Anonymous said...

Dah sah bercerai tapi duduk serumah lg. Dasar Parti Ajaran Syaitan. Lebai2 dan walaon2 jual agama dah jd biol.

Anonymous said...

Apa ertinya??
Ertinya memang ada adun pas dah standby nak lompat kalu majlis ulamak buat keputusan keluar kejaan sgor...

Hadi kina kincin lagi...

Anonymous said...

Kalu MU tarik exco dia kuar, aku nak buat kambing panggang belanja kawan2.

Anonymous said...

Orang tak tau malu.
Politik utk duit.

Anonymous said...

sdrkah puak ph.skirany pas mnrik diri dr kjaan selangor nascaya krjan sel tumbang.pada masa itu adakah kamu akan mmuji pas.kamu ingin mlihat satu lg episod sedih brsidang dibawah pokok spt di perak yg jelas akibat adun dap dan pkr

Anonymous said...

ini lah kebodohan puak pan.yang trus mminta jawatan sepeeti peminta sedekah.brtnding pun belom tp jawatan yg nk direbut ini golongon dungu dan bodoh

Anonymous said...

knp pula pgkiatan yg melarikan kerusi pas kamu tk mnta mrka letak jwatan.jelas skrg siapa yg trgila2kan jwtan

Anonymous said...

Takkan x paham bila Azmin sebut RAKYAT TLH MEMILIH 15 ADUN PAS,15 ADUN DAP dan 14 ADUN PKR utk membentuk Kerajaan Selangor. 2 kerusi PAN x disebut langsung. Maknanya kerusi PAN yg dicuri dari PAS x diiktiraf...lps tu nk minta Exco, Ahli Majlis PBT, GLC pehh..malu...malu..

Anonymous said...

Jahanam PAN, betul2 kebuloq jawatan...ni dah kali ke 2 kena dgn Assmin, dan nada dia makin keras, tak tau la kalu PAN minta lagi kali ke3, rasanya terus kena maki hamun...muka tak tau malu, dpt DUN pun kerusi curi...

花无缺 said...

20170614 junda
air max 90
christian louboutin shoes
kd shoes
mac cosmetics sale
nike trainers uk
cheap ray ban sunglasses
nike shoes for women
nike air max 1
coach outlet online
michael kors outlet

1111141414 said...

michael jordan shoes
kobe 11
yeezy boost
true religion outlet
yeezy boost
nike dunks
air max 90
basketball shoes
lacoste online shop
michael kors outlet store

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.