Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HU HU HU MEMALUKAN !!! LEPAS NI PEJABAT PM PULAK ?

BERANI !!! MACAM MERANTAI KEPALA LEMBU !
 
-Pak Karamu-
 
 
 
 
Pemuda Pakatan Harapan rantai pejabat SPR
Pemuda Pakatan Harapan rantai pejabat SPR
 
Ketua Pemuda Parti Amanah Negara, Mohd Sany Hamzan (kanan) dan Timbalan Ketua Pemuda, Muhammad Faiz Fadzil (kiri) menunjukkan pagar yang dikunci di pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya selepas mengadakan demo di hadapan pejabat SPR. - Foto Sinar Harian oleh ROSLI TALIB

PUTRAJAYA - Pemuda Pakatan Harapan mengambil tindakan merantai pagar ibu pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) kerana pengerusinya, Datuk Seri Mohd Hashim Abdullah tidak tampil untuk menerima memorandum bantahan larangan edaran salinan Rang Daftar Pemilih Tambahan (RDPT), sebentar tadi.

Ketua Pemuda Amanah Nasional, Mohd Sany Hamzan berkata, pihaknya akan memanjangkan perkara ini dengan membuat laporan polis disusuli dengan tindakan menyerahkan memorandum kepada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam).

"Kita sangat berdukacita kerana demonstrasi hari ini gagal menyerahkan memorandum bantahan larangan edaran salinan RDPT kepada pengerusi SPR.

"Disebabkan itu, pada selasa depan, kita akan membuat laporan polis di seluruh negara selain menyerahkan memorandum kepada Suhakam. Selain itu juga kita akan usahakan perkara ini untuk mendapat perhatian dan campur tangan daripada Yang DiPertuan Agong dan Majlis Raja-Raja," katanya pada demonstrasi dan serahan memorandum larangan edaran salinan RDPT, di sini sebentar tadi.

3 orang berkata:

Hamba Allah said...

Bodoh punya manusia....dok sembang pasai pilihanraya bersih bagai tapi parti dap laknatullah sendiri pun xbersih siap ada 2 kerakyatan...ampa ni memang anjing kapiaq sungguh la...

Anonymous said...

Apa ko cerita wahai pemakan dedak!
Kerakyatan dpt selepas pilihanraya. Dan kerakyatan negara tsb diberi atas profesional individu berkenaan.
Daripada Malaysia memberi kerakyatan kpd Indon,Bangla,Mymmar,Filipina,India,Rohingya,vietnam yang tiada pelajaran pun boleh dapat...janji undi TUT.....TUT

Anonymous said...

Mampus lah Nak ! Dedak berpisah tiada.
Anjing MCA,
Anjing MIC,
Anjing Gerakan!
Lagi banyak suruhan kapirrrrrrr ko ni!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.