Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AKHIRNYA SELANGOR DALAM MASALAH AGAMA ?


  CARI  PUNCA PERPECAHAN, 
KEMUDIAN ?
BARU NAMPAK  IA BERMULA
BERMATLAMATKAN AGAMA ?
 
  SEBAB ITU PAS BERTAHAN DI SELANGOR
BERASASKAN KEPADA PENENTANGAN RUU355 ?


-Pak Karamu-


 
 
Pertahan agenda Islam di Selangor
Mohd Amar Nik Abdullah
 
 
Mohd Amar Nik Abdullah
KOTA BHARU - Pas mempertahankan tindakannya untuk mengekalkan tiga exco dalam pentadbiran kerajaan Selangor.

Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, buat masa ini tiada keperluan Pas untuk membuat keputusan drastik termasuk mengarahkan exco tersebut meletak jawatan.

Beliau berkata, selain mandat rakyat, antara punca parti itu mempertahankan tindakan itu adalah kerana mahu mempertahankan agenda Islam di negeri itu.

"Tiada alasan untuk kita keluar, lagipun lantikan exco adalah persetujuan Tuanku, selagi Tuanku tidak bagi pandangan, lebih baik kita  kekalkan," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Mohd Amar berkata, buat masa ini, Pas melihat perkembangan semasa politik di negeri itu, namun yakin Menteri Besar, Datuk Seri Azmin Ali akan membuat keputusan terbaik.

Ditanya tindakan beberapa pihak termasuk DAP yang berterusan mendesak Pas keluar dari Kerajaan Selangor, beliau berkata, DAP perlu melihat kembali tindakan parti itu ketika bertindak keluar dari Pakatan Rakyat.

"Dulu DAP berpecah dengan Pas dan  keluar daripada pakatan pun dia tak tarik exco sedangkan itu adalah kerajaan pakatan rakyat, mereka perlu sedar diri," katanya.

Berhubung dengan lantikan politik di negeri Selangor,  Timbalan Menteri Besar Kelantan itu berkata, Pas melihat perkembangan semasa.

"Kita tengok dulu,  bagaimanapun saya percaya Menteri Besar akan bertindak dengan bijak. Di Kelantan tiada masalah, kita tidak buang dan kekalkan semua penyelia Dun dan Parlimen," katanya.

9 orang berkata:

Anonymous said...

HAHAHA TAK LEBIH DARI NAK PERTAHANKAN ELAUN. LEBAI SYAITAN, CUMA CINTAKAN DUIT.

Anonymous said...

Pas hadi lebai bangsat..hipokrit..munafik..

Anonymous said...

Mcm2 alasan diberi utk kekal dapat elaun di selangor, tapi alasan amar ni paling bangsat, sanggup jual agama, mmg jenis parti syaitan. Oii islam di selangor ok jer, sila jaga serambi mekah tu elok2, tiap2 bulan ada kes buang bayi.

Anonymous said...

Parti lebai jual agama peralatkan Islam menipu Allah dan org Melayu.

Anonymous said...

Aduss...bila lah anak2 gampang luar nikah ni nk insaf dan taubat.

Anonymous said...

MEREPEK TUAN HAJI NEH. TAK ADA 3 EKOR TU LAGI BAIK AGAMA. TAK ADA MAKI HAMUN AGAMA.

GILE. TAK HABIS2 HIDUP JUAL AGAMA UTK POLITIK. TAK MALU KAT ALLAH LANGSUNG.

Anonymous said...

Anon 9:50 menulis depan cermin besarkan?

PAS..Parti Ajaran Syaitan ketuanya dajjal.

Anonymous said...

hasan ali dlu kena tendang oleh pas pasal hasan ali nak hapus arak2 kat selangor la.. arak2 tu suami pas abg lim punya hehehe.. lepas tu pas nak sembang pasal agama.. pentaksub barua bodoh mana yg pas nak tipu x tau r hehe..

Anonymous said...

hasan ali agaknya tengah mengekek2 gelak kat umah tengok pas gila meroyan dalam usaha nak rebut bekas suami dia abg lim dari bini barunya pan hahahahahaha..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.