Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA


Pas konsisten tentang ajaran bercanggah dengan Islam
Muhammad Khalil Abdul Hadi
Muhammad Khalil Abdul Hadi
SHAH ALAM - Pas secara konsisten menentang sebarang ajaran yang terpesong atau bercanggah dengan ajaran Islam di negara ini.

Timbalan Ketua Pemuda Pas, Muhammad Khalil Abdul Hadi berkata, pihaknya tidak akan sesekali membenarkan penyebaran fahaman yang sesat daripada ajaran Islam menular dalam kalangan masyarakat.

“Saya masih ingat kenyataan bekas Presiden Pas, almarhum Ustaz Fadhil Noor sekitar tahun 1990an.

“Beliau menegaskan bahawa Pas tidak membenarkan sama sekali penyebaran mazhab Syiah di negara ini.

“Dan Pas masih konsisten dengan sikap ini sehingga hari ini,” katanya dalam kenyataan, hari ini.
Beliau dalam masa sama turut mengucapkan penghargaan dan sokongan terhadap usaha pihak berkuasa menyekat sebarang fahaman yang sesat dari ajaran Islam.

“Tahniah kepada jabatan yang mengambil tindakan tegas ke atas pengikut mazhab Syiah, termasuklah juga sekularisma, Islam Liberal dan seumpamanya,” katanya.

15 orang berkata:

Anonymous said...

Islam maki hamun, Islam kafir mengkafir dia tak sebut pun.... Sebab benda tu berkait dgn batang hidung bapak sendiri...

Anonymous said...

Setakat maki hamun tak seteruk mana berbanding dengan menolong kafir harbi menggagalkan usaha meningkatkan syiar Islam di msia ni.

Anonymous said...

bapa dia dulu bukan pernah pi jumpa kepala besar syiah ka???
dh nyanyuk kut ank dia ni kot...kalau dh taw sesat pi jumpa bt pe gi.... wayang betoi org2 Pas ni...

Anonymous said...

Apa yg puak pasik perjuangkan?..diam isu 1mdb..gst..rasuah..seleweng duit zakat..kwsp..tabung haji..pencen..ini semua duit rakyat..islam x ajar sekongkol dgn pemerintah zalim..dasar lebai bangsat

Anonymous said...

Yg tinggal dlm pasik sekarang..hadi sewel..nik abodoh..nasharudin al porno..ustad audi q7..nik amar nanar..dan spesies yg sewaktu dengannya..lebai dunia

Anonymous said...

Pas bodoh..bangsat..jual agama

Anonymous said...

pandai cakap org sesat..ingat korang Pas tu betoi sgt....???

Anonymous said...

bapak dia dulu kaki kapir mengapir org....
ank dia skrg kaki tuduh sesat org...
memang Anak Kepala Bapak!

Anonymous said...

Saya nampak netizen di sini yg banyak sekali melakukan perkara keji di bulan Ramadhan yg mulia ini. Hati2 ya saudaraku,,mungkin ada org bukan islam yg menyamar sebagai org islam. Jangan sampai kita pulak terpengaruh dengan mereka..

Anonymous said...

Pak karam, sila halau hadi keluar dari malaxsia ni. Hadi dan anak menantu la yg perangai mcm khawarij moden, suka kafirkan org lain yg tak sependapat dgn dia anak beranak. Amanat hadi yg dulu tu dah ditarik balik atau belum??

Anonymous said...

bulan2 posa pun nk gaduh ke??? x cukup lagi ke nk cari musuh... pan dap pkr.. + terbaru syiah.. polis dh ade.. mufti ade 14... menteri agama pun ade.. penguatkuasa agama pun ade.. x cukup kakitangan rela & jpam pun ade... pegi tangkap... x main tuduh je.. anak kepala bapak pun same je... x bagi muka sgt kt ank beranak hadi ni... kaki pecah belah umat malaysia...

Anonymous said...

Mengkafirkan org lagi teruk. Klu org dituduh tidak kafir, yg menuduh jadi kafir.....tak teruk ke kafirkan org??

Anonymous said...

Bapak dia kuat pusinggg..

Anonymous said...

Selamat berbuka puasa drp saya, bekas ahli pas kota bharu

Anonymous said...

org pas.... islam..
org bukan pas @ keluar pas... ape????S#it@lemb√pancun¶…………
tu antara doktrin dlm usrah pas... kadang2 aku tergelak dlm usrah....nk jadi anak dara 40 kerusi la.. nk jual mahal la..kaahhh kahhh kahhhh mcm bodo je ayat... dh mcm BTN.... mai juga la.... ingat kesian kt member2 je.. kalau aku blah habis caw aku.malas nk guna pengaruh aku selaku tuuuttt. takut tinggal ketua caw je.. kesian.. mati sakit jantung pulak nanti...ape pun pru nanti bye-bye Pas...ank buah aku pun same dlm 500 org.#Asal bukan BN+PAS.....

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.