Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SYAITAN INI MASIH BERADA DIDALAM PAS

Mahfuz tak perlu jadi jurucakap Pakatan Harapan
Mahfuz Omar
Mahfuz Omar
 
SHAH ALAM - Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar tidak perlu menjadi jurucakap kepada PKR, DAP atau Amanah pada perkara berhubung pendirian Pas dalam kerajaan Selangor.

Ketua Penerangan Pemuda Pas Selangor, Mohamed Sukri Omar berkata, ia adalah ketetapan Pas dari pertimbangan yang didasari syariat, serta menjadi keputusan kolektif dan bukannya hawa nafsu.

“Penjelasan tersebut telah pun dinyatakan berulang kali dan parti tidak perlu mensyarahkannya lagi. 

“Ia menunjukkan parti sentiasa berpijak di bumi nyata dengan realiti semasa tanpa menggadai prinsip. Mahfuz dipelawa hadir ke usrah untuk mendapat keterangan lanjut agar difahami semasaknya,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Pas tidak perlu melibatkan institusi raja dalam mempertahankan kedudukan exco parti itu di Selangor.

Mahfuz berkata, Pas sepatutnya terus mengambil langkah memisahkan diri dari terlibat dalam apa jua kapasiti dengan PKR dan DAP yang didakwa telah mengkhianati parti itu.Menurutnya lagi, sebagai ahli Pas, Mahfuz sewajibnya mengetahui saluran untuk menyatakan pendapat termasuk berbeza pandangan.

23 orang berkata:

Anonymous said...

Ya Syaitan Hadi masih berada dalam PAS, sila singkirkan dia. AYUH! SELAMATKAN PAS DARI BAPAK SYAITAN HADI!!!

Anonymous said...

Astaghfirullah apa punya label walaun2 lebai nie bagi.. syaitan katanya banyak2 beristighfar walaun pas2

Anonymous said...

anda meyatakan RUU 355 adalah salah satu contoh keadilan dlm islam.adakah Ruu 355 termasuk sekali hukuman terhadap Pemerintah tertinggi & kaum kerabat,Tengku-tengku, Pm, Tun- Tun &Vip-vip... atau hanya hukuman semata-mata hanya untuk rakyat yg miskin hina sahaja....

Rock pantai timur Dari pantai timur said...

Dia orangingat PAS boleh menang besar agaknya pilihanraya kali ni..kalu dah jadi gandingan umno ko tungu lah nnti..

Anonymous said...

Pak walaon..dlm Pas skrg ada byk syaitan2 bertopengkan serban dan jubah.

Anonymous said...

PAS..Parti Ajaran Syaitan ketuanya dajjal.

Anonymous said...

Pan pati amarah nssional

Anonymous said...

Pan Malaysian Islamic Party..Pas

Anonymous said...

pakkaramu ni malaikat le!!!
x pun iblis.....

Anonymous said...

PAS dah suci dah slps semua manusia bertopeng syaitan, pembaham rasuah dan betina, berkumpul dlm PH....jangan harapla rakyat nak undi korang...

Anonymous said...

dalam hati pas yg bukan setan ialah abang lim je hehehe.. khalifah umar abd aziz tu..pas kompang2kan 1 dunia dlu hihi... last2 abg lim kawin ngan pan hahaha..

Anonymous said...

Klu dia setan, tn garu tu papa setan

Anonymous said...

Politik pa $etan jer tu

Anonymous said...

Nak buat camner. Da kena minyak badi bin bawang

Anonymous said...

Badi bin bawang keldai bertopengkan unta

Anonymous said...

Yg tinggal kot....
Sbb yg tinggal perangai sama

Anonymous said...

Bodo punya unta. Cam setan. Betul kata Pak Karam. Cam setan untawi2 ni

Anonymous said...

Ahli pas pun tak suka pas.
Teruk pas kali ni

Anonymous said...

Typical perangai penyokong PH!!...kalau mcm ni ,jgn harap la korang dpt tarik sokongan rakyat kpd Pakatun tuh...kesian!

Anonymous said...

Kalau nak menarik pengundi gunalah akal yg sihat jangan ikut emosi kalau asyik asyik pakai hujah lebai ,taik unta dan badi bin bawang main jauh jauh lah jawabnya he he .....

Anonymous said...

Kalau nak menarik pengundi gunalah akal yg sihat jangan ikut emosi kalau asyik asyik pakai hujah lebai ,taik unta dan badi bin bawang main jauh jauh lah jawabnya he he .....

Anonymous said...

ko diam la penggemar taik bangnob.. hehe

Anonymous said...

*bangnon

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.