Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS AKAN TENTANG HABIS-HABISAN PARTI TERNAKAN DAP


Mat Sabu mahu tentang 'kawan' Umno
Mohamad Sabu
Mohamad Sabu
SHAH ALAM - Presiden Amanah, Mohamad Sabu menegaskan bahawa beliau akan menjadi penentang kepada 'kawan' Umno.

Justeru itu, kata Mohamad atau lebih mesra dipanggil Mat Sabu berkata, "kepada sesiapa yang menjadi 'kawan' Umno akan turut menjadi seterunya".

"Siapa tolong Umno, Bang Mat akan lawan habis-habisan," katanya ringkas yang dipetiknya menerusi Facebooknya.

Namun, Mat Sabu tidak memperincikan golongan 'siapa tolong Umno' dalam kenyataannya itu.
Difahamkan, Mat Sabu mungkin merujuk kepada bekas parti lamanya, Pas.

6 orang berkata:

Anonymous said...

nampak.. pas marah kat dap sebab kawin baru(pan) .. bukan pasal ape pun.. katalah dap ketepikan bini baru dia ni(pan) dan rayu pujuk pas balik.. insyaAllah nescaya paa akan berlari dan dakap abg lim macam janda dah lama gersang yg cover2 ayu.. hehe. korang yg bodoh x nampak benda ni tg sebanarnya pas sayang dap.. ko baca tajuk tu pun ko tau dah isi hati sang pecinta yg sedang sangat jeles pada pehak yg rampas suami(dap)dia hihihihi.. korang ingat pas suka kat umno.. pigidah pas benci umno sampai ke tulang belulang la.. bak bagi jela abg lim je tu..

Anonymous said...

nampak.. pas marah kat dap sebab kawin baru(pan) .. bukan pasal ape pun.. katalah dap ketepikan bini baru dia ni(pan) dan rayu pujuk pas balik.. insyaAllah nescaya pas akan berlari dan dakap abg lim macam janda dah lama gersang yg cover2 ayu.. hehe. korang yg bodoh x nampak benda ni yg sebanarnya pas sayang dap.. ko baca tajuk tu pun ko tau dah isi hati sang pecinta yg sedang sangat jeles pada pehak yg rampas suami(dap)dia hihihihi.. korang ingat pas suka kat umno.. pigidah pas benci umno sampai ke tulang belulang la.. nak bagi jeles abg lim je tu..

Anonymous said...

Ayat umno!
Suka2 bapak ko kata ternakan dap.
Buto lah ayat ko.

Bukankah pas itu ternakan Shia Iran Organisation

Anonymous said...

Pas dan Umno sgt memerlukan DAP lebih dari org melayu sendiri utk survival parti jual agama dan bangsa. Org melayu tak boleh ditipu lagi.

Anonymous said...

apa, parti ternakan DAP ?

Anonymous said...

Bukanlah..Pas ternakan kafir MCA, MIC dan Gerakan.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.