Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAIN KALI JANGAN BUAT YEK, HU HU HU


THE STAR PERLU GANTUNG SETAHUN


-Pak Karamu-

KDN akan panggil The Star esok
KDN akan panggil The Star esok
Muka hadapan The Star yang menjadi kontroversi.
KUALA NERUS  -Kementerian Dalam Negeri (KDN) akan memanggil Ketua Pengarang akhbar berbahasa Inggeris The Star susulan kandungan muka depan akhbar itu yang tidak sensitif kepada umat Islam di negara ini.

Ketua Setiausahanya, Datuk Seri Alwi Ibrahim, berkata pihaknya kecewa dengan akhbar tersebut yang secara sambil lewa memaparkan gambar umat Islam menunaikan solat Tarawih pada malam pertama Ramadan, namun tajuk muka depannya tertulis 'Malaysia Terrorist Leader'.

"Esok kita akan panggil Ketua Pengarang akhbar berkenaan untuk mendengarkan penjelasan mereka berhubung penyiaran gambar dan tajuk di muka depannya hari ini.

"Jika KDN tidak berpuas hati dengan penjelasan yang diberikan tindakan selanjutnya akan diambil termasuk mengeluarkan surat tunjuk sebab," katanya kepada pemberita pada Program Penerapan Nilai-Nai Murni yang dirasmikan  Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamid di Masjid Tok Jembal di sini hari ini.

Turut hadir Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Razif Abdul Rahman.

Alwi berkata tindakan akhbar itu sangat mengecewakan memandangkan KDN telah memanggil pengurusan akhbar terbabit pada 23 Mei lepas untuk memberikan garis panduan mengenai penerbitan yang sepatutnya dikeluarkan. -Bernama

10 orang berkata:

Anonymous said...

Assalam pak karamu.
Saya bekas ahli pas pasir putih kelantan mengucapkan selamat berpuasa kpd semua umat islam di kelantan. Semuga amalan kita diterima Allah hendaknya. Jangan lupa, mari kita berubah kepada yg lebih baik dengan mengundi PH dalam pru14 akan datang. In Sha Allah

Anonymous said...

Taknak siasat sekali ke Amanat Hadi yg hina sesama islam???

Anonymous said...

Umno dan kini ahli baru pas menjadi hamba@ kuda 3 parti besar kapir;
1) Hamba kepada MCA
2) Budak suruhan GERAKAN
3) Kuda MIC

Anonymous said...

umno + pas (25% + 10%)
MCA + MIC + Gerakan (25% + 25% + 10%)
Lain2 (5%)
* Betul-betul menjadi hamba kapir *

Anonymous said...

https://youtu.be/xiIdwXjsKL0

* Terbaik.Syukur

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5340] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Barua itu orang

Anonymous said...

Ok. Tq

Anonymous said...

Pas nak kerjasama dgn kafir harbi iaitu parti cinta msia. Semua ahli dah kena kelentong tuang presdeng

Anonymous said...

Setuju dgn anon 5.08 bahawa umno sejak sekian lamanya jadi pecacai cina. Kemewahan dan kekayaan yg dimiliki kaum cina negara kita adalah hasil "balas budi" terhadap undi cina memenangkan umno. Pas juga ketika berada di dalam PR sebelum ini dah sedikit demi sedikit menjadi pecacai cina dap. Di antara buktinya ialah apabila dap menolak agenda islam pas seperti hudud,,pas cukup berlembut dgn dap. Sehinggakan diana yusof calon prk teluk intan declare tolak hudud semasa berkempen, pas masih bantu dap. Berbeza sekali sikap pas terhadap umno ,,cukup keras. Silap sikit sahaja,,umno murtad....tetapi akhirnya pas sedar,,mereka hanya jadi pecacai dap sahaja dan maruah mereka tercalar. Beginilah senario politik org melayu,,selamanya menjadi barua kapir mcagerakandapmic. Dan sekarang, terdapat parti serpihan pas,,iaitu pan yg menjadi baruah kapir dap,,tidak kurang juga pkr,,semuanya jadi baruah kapir. Persoalannya,,jika pas berbaik dgn umno yg sesama bangsa dan akidah,,apa masalahnya? Bukankan ini dituntut oleh ajaran islam? Salah laku umno,,tetap ditegur. Apakah kapir dapmcagerakanmic bersih daripada salah laku? Lee liong sik tipu kerajaan berapa billion isu pkfz, eric chia tipu kerajaan berapa billion isu perwaja,,? Hairan sungguh, org islam benci melihat pas dan umno berbaik? Betul ke korang ini org islam? Saya sangsi dgn keislaman korang, mungkin korang adalah cina2 yg menyamar sebagai org islam bertujuan memecahbelahkan org2 melayu,,sepertimana yg korang lakukan sebelum ini.cina memang suka org melayu bergaduh, mereka boleh kaut keuntungan. Yg rugi ialah org melayu,,nak dapat baja subsidi, jalan tar pun terpaksa bergaduh hanya kerana politik. Nasihat saya, mari kita org islam bersatu,,,jgn jadi baruah org kafir...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.