Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT


Pas kekal keputusan, tiga exco tidak letak jawatan
Pas kekal keputusan, tiga exco tidak letak jawatan
 
Tuan Ibrahim (dua, kiri) dan Takiyuddin (tengah) pada sidang media Mesyuarat Khas Jawatankuasa Kerja Pas Pusat di Ibu Pejabat Pas.
 
KUALA LUMPUR - Tiga Exco Pas dalam Kerajaan Selangor akan terus memegang jawatan sehingga satu keputusan baharu dicapai.

Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, Pas mengekalkan keputusan tersebut agar tidak mengganggu perjalanan pentadbiran Kerajaan Selangor.

“Setakat hari ini, ketiga-tiga Exco Pas akan terus berkhidmat dalam kerajaan Selangor dan kita yakin pentadbiran (masih) boleh berjalan dengan lancar. Kita juga tidak mahu mengganggu perjalanan kerajaan (jika exco meletakkan jawatan sekarang).

“Ketetapan ini kekal sehingga satu keputusan baharu dibuat dan Pas akan memaklumkan tindakan susulan kemudian," katanya selepas mempengerusikan Mesyuarakat Khas Jawatankuasa Kerja Pas Pusat di Ibu Pejabat Pas, hari ini.

Pada masa sama, Pas memutuskan akan mengadakan pertemuan dengan Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali bagi membincangkan pelbagai isu yang melibatkan kerajaan negeri itu dalam masa terdekat.

“Pas akan diwakili saya sendiri dan Setiausaha Agung, Datuk Takiyuddin Hassan selain naib presiden. Tarikh dan masa akan diputuskan kemudian,” katanya.

Sementara itu, Takiyuddin berkata, berdasarkan Perkara 53 Fasal 7 Undang-undang Tubuh Kerajaan Negeri Selangor 1959, ia jelas mengatakan bahawa seseorang ahli majlis mesyuarat kerajaan selain menteri besar hendaklah memegang jawatan selama yang diperkenankan Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah.
“Itu yang dip

52 orang berkata:

Lan said...

Mandat yg rakyat berikan adalah utk lawan/jatuhkan UMNO/BN bukan utk amik dedak & berkerjasama dengan UMNO/BN . Mengkhianati mamdat rakyat ini adalah bapak kepada segala penyamun

Anonymous said...

Demo tau dok...kawe ni...tido jenero jah...gerenti mippi tok guru...dulu tu 15x...lo ni tokde nok kiro...tando sayyenyo hambo ko tok guru...nok.royak solagi..ambo ni otok supor tok guru tau dok..gapo...tok dengar..madey? Gapo madey? Dia kato gitu ko tok guru...ooo...krik krik krik

Anonymous said...

Ilmu agamo kawe mano setaraf ustaz2 pas tu...jauh bowoh keting kawe dok sappa demo2 tu...kawe tau lim anok beranok nok masuk isle doh tu..tunngu jah...gapo..kuat sikit kecek? Hannah yeoh...yolo2...siti hannah...nok masuk isle gok tu...gapo namo buku...becoming hannah...gapo dio kato...bowok mee kari..lapar pulok...krik krik krik

Anonymous said...

Ambo mipi seploh kali. Demo tau apo tok guru ghoyak ko ambo. Dio ghoyak jange ccayo ko hadi. Punoh pah kalu ccayo ko hadi

Anonymous said...

Mana siti kasim
Mana zaid berahim
Mana azira aziz
Mana azrul khalib
Mana zarina g25
Mana marina bershit2.0
Mana sekularnya Dap?

Anonymous said...

Memang punah PAS selagi hadi jadi presiden
Ugama mereka permainkan

Anonymous said...

Nampak tak? dalam gambar belakang Takiyudin tertulis Parti Islam SeMalaysia dalam kurungan PAS, macam mana jadi begitu sepatutnya PIS, ini ada yang tak kena ni, patutlah kutuk habis habisan, putus hubungan, tapi masih nak kekal jugak dalam barisan EXCO, ada udang sebalik mee kot? bila duduk sekali sampai PRU14 boleh kutip macam macam, masa kempen PRU nanti boleh jadai modal nak serang habis habisan.....apalah.... buruk sangka pulak, kawan tu nak jalankan tugas yang belum berakhir....bukan apa...nak kumpul fulus nanti modal nak PRU banyak fulus nak guna!!!! oh ya DEPOSIT nak bertanding PRU kena GST tak?????

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [1931] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 690 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Lan,
Mandat rakyat korok kering muh...manusia2 spt Kholid, Nipa, Saari, Hasnul, Mujahid dan ramai lagi adun/MP tuh rakyat bagi mandat atas platfom PAS, tp naper tak nak letak jawatan bila seberang ke PAN..diorg yg mengknianati mandat rakyat, dan bapak kepada segala penyamun, dan se lagi melanggar sumpah ats nama Allah, nak panggil apa plak?...anak butir dajal?

Anonymous said...

dah la jgn marah2 ingat2 hasan ali sama hehe.. dia tengah guling2 gelakkan pas kot kat umah hahahaha

Anonymous said...

6.52
Mu dok diam Sudah lah
Sama aja toksah guna alasan agama
Semua parti adalah politik

Anonymous said...

Ibrahim Ali pun...gelak kat pas
kah3

Anonymous said...

Hadi and the gang adalah punca PIS rosak, sila tukar presiden, jgn lantik dajjal jadi pemimpin.

Anonymous said...

ape la yg korang nak marah kat hadi sangat dulu korang kan cium mulut cium bontot semua hehehehe.. relaxla.. dlm politik2 esok boleh gang balik la hihi..

Anonymous said...

Penyamun baham duit rakyat..nkau x bising..dasar lebai bangsat rakan penyamun..

Anonymous said...

Masyaa Allah. Tak dpt nak bayangkan betapa ngerinya nak berhadapan dgn Rabbul Jalil di Mahsyar nnti utk menjawab segala penghinaan yg buat terhadap saudara seagama dgn gelaran buruk seperti panggilan pengkhianat, djjal dsbnya. Sdgkan segala tohmahan tu hanya berdasarkan sumber yg kita sendiri tak jelas - hanya andaian dan dengar ckp dari lidah2 fasik

Anonymous said...

ko pun 2x5 barua x yah buat bunyi mcm maksum la hehe.. mcn ye2 konon haha

Anonymous said...

kafir2kan org demi pilitik pun 2x5 barua bahkan lagi teruk hehe

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [6080] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 690 JUTA , wassalam.

HADI TIDORLAH said...


SAJAK HADI TIDORLAH


DIA BUKAN NABI
DIA BUKAN TUHAN
DIA MANUSIA BIASA
YG ADA TEMPOH EXPIRE

DIA BUKAN MALAIKAT
YG TAKPERNAH SAKIT

DIA MANUSIA BIASA
YG ADA SAKIT PENING
DIA SEDANG SAKIT
JIWANYA KACAU

KENAPA JADI BEGITU

DIKALA UMAT ISLAM SYRIA
DISEMBELIH DIROGOL
DISAAT ITULAH DIA
MEMELUK CIUM
MUSUH ISLAM SYIAH
YG MENAJA PEMBUNUHAN UMAT ISLAM

DIA PERNAH MENGKAFIRKAN SESAMA ISLAM
DIA SEOLAH MENJILAT LUDAH ORG YG DIKAFIRKAN
TAPI DIA LUDAH PULA GOLONGAN YANG LAIN
APAKH MASIH ADA TEMPOH UTK DIA JILAT KALI KE DUA

DIA DITAKSUBI PARA WALAUN
KUNUN ADA ILMU AINUN BASHIRAH
SERUPA MCM AYATOLAH SYIAH

JIKA ILMU ITU DARI TUHAN
APAKAH MAKI HAMUN ITU JUGA DR TUHAN
APAKAH MEMBELA ROMPAKAN ILHAM DR TUHAN
APAKAH MEMUTUS HUBUNGAN DR TUHAN
APAKAH MEMBELA PEROMPAK BALAK DR TUHAN

DIA SUDAH TUA.. JIWA DAN RAGA
RAGANYA PERLU BEREHAT
JIWA NYA LAGI PERLU REHAT
LAGI LAMA DIBIARKAN LAGI PENAT
YG MALANGNYA KAPALNYA AKAN KARAT
SELURUH ISI KAPAL AKAN MUDHARAT

SUDAH2 HADI
REHATLAH
MUHASABAH DIRI
MERENDAH DIRI
PAS TIDAK KUAT
YG KUAT ALLAH
PAS BOLEH TERKUBUR
YG TIDAK TERKUBR ADALAH ISLAM

TIDORLAH HADI
JIKA TIDOR MU LEBIH MULIA DR JAGA MU
TIDOR JUGA IBADAH DALAM ISLAM
KATA NK DAPAT PAHALAKAN
BUKAN NK MENANG
TIDORPUN PAHALA
TIDOR MU UMAT LEBIH CERIA
TIDORMU LEBIH DIHORMATI
TIDORMU UMAT TIDAK BERPECAH
TIDORMU SYIAH MENGELABAH

MATI PAS, ISLAM TAK MATI
MATI HJ HADI, ISLAM TAK MATI
TAPI MATINYA AKHLAK PEJUANG ISLAM
MAKA MATILAH MARUAH ISLAM
TERCEMAR NAMA RASULNYA
TERCEMAR PENCIPTANYA
INI MALAPETAKA

ESOK DISANA DISOAL NK JAWAB APA?

Anonymous said...

ko tulis puisi panjang2 watpe, ntah2 esok2 ko kawan dia balik, time tu ko pusing lak puisi ko ni nanti..tajuknya pun kene pusing.. "maafkan lah hadi demi menegejar keadilan".. hahahaha.. bodoh la ko, ini kan politik.. tempat barua2 bermain utk periuk nasik masing2.. yg ko serius sgt pe hal.

Anonymous said...

Yg menentukan Hadi patut berundur atau tk ialah ahli PAS. Yg bukan dari PAS kenapa dok sibuk2?
Baik tengok parti kesayangan kita, dah boleh tubuh cawangan ke blum. Dah dpt cari ahli ke blum.

Anonymous said...

YANG PALING MENYIBUKNYA IALAH TERNAKAN DAP. KAH3

Anonymous said...

YG PALING MEROYANNYA IALAH WALAON PASPIGS.KAH3

Anonymous said...

korang sabar je la.. insyaAllah pas akan balik ke pangkuan korang, dia tgh marah kat abg lim kawin baru(pan) lalu dia ditgglkan je tu.. kan dulu dia tendang hasan ali sebab nak backup abg lim, kan dulu dia tgglkan selogan negara islam demi abg lim..xda manusia mahupun binatang yg terfikir pas akan tinggalkan selogan politik keramatnya masa tu.. tapi demi abg lim, pas sanggup buang selogan tu hehehe.. kan dulu pas juga yg puja abg lim sebagai khalifah umar abd aziz.. hehehe
memang dia cinta kat abg lim,tgh marah je tu.. korang sabar la sikit.. pompuan kalo merajuk ngan suami dia memang gitu, mcm2 isu dia timbulkan hahaha.. tambah2 kalo dah banyak yg dia korbankan.. korang bayangkan la pas dah korbankan agama utk abg lim, memang la dia marah sangat.. itu la mcm2 lagu keluar tu, ruu la, putus ngan pkr la, kadang2 kembang gak tekak tengok hahahahaha

Anonymous said...

Seekor dari TERNAKAN DAP TELAH BERSUARA. KAH3

Anonymous said...

Ini spesis natang purba mana yg terlepas disini.

Anonymous said...

ko lak natang taksub ternakan ahli politik kan hehehe

Anonymous said...

mulut cabul ni, didikan umno ke. sila nyatakan. tak kan aku nak salahkan mak bapak kau ,yg jadikan kau TERNAKAN SECABUL NI. SPESIS BEGINI PUN ye

Anonymous said...

ko bagi mak ko makan taik najib atau taik bang nuar la atau taik hadi hehe, tengok mana 1 yg mak ko puja la hahaha.. g tanya mak ko dulu ahli politik mana dia puja g. hihi

Anonymous said...

Berdebatla atas fakta. Ni dah tersasar dari akhlak seorang muslim.

Anonymous said...

kalo nak sembang bab akhlak hasan ali paham kot hehe.. hasan ali cuba hapus arak suami pas(abg lim) kat selangor..tapi pas tendang hasan ali mcm kucing kurap hahaha

Anonymous said...

P@$ skrg dh mcm betin@ jalang terlanjur....sorry sb kasaq.. tapi tu memang hakikat... dok gila kt jantan lain(umnos).. jantan tu pun janji la bulan bintang,emas permata & blaaa blaaaa....dgn syarat p@$ tinggalkan suaminya PR.... bila dh minta cerai.. PR pun redha.. Anak p@$ yg cerdik Pan lari rumah & ikut Ayah(PR).... bila dh cerai p@$ semcm meroyan.. x mau keluar rumah.. nk dok skali gak.. punggah.. jiran2 & org luar dok mengata.. dia bt pekak badak je... memang x de maruah betina ni.. last2 Umnos(tpm) kata kami x berminat dgn p@$... malu.. malu.. malu.. jiran2 dh mengata.. masyarakat pun mengata... prof u.. cerdik pandai pun mengata.. x tau la sampai bila p@$ boleh hidup dgn kisah hitam sedih... p@$ skrg dikeji krn sifat khianat & penting sendiri kerana perasan lawa & solehah.. p@$ telah tewas dek dgn janji manis kosanova tua yg bernama umnos.....

Anonymous said...

pas wat bangjib umngok sebagai dahan berteduh dikala sunyi ditinggal abg lim je la hehe.. hati pas tetap kat abg lim khalifah hihihi.. bangjib umngok guna peluang kesunyian pas tu itu je hihi.. sama2 pakai apa boleh.. tapi cinta tetap kepada abg lim khalifah hahaha..

antiug said...

He he he sejak pas mesra amno, walaun pun dah pandai cakap mencarut....

Anonymous said...

Korokmu.
Pas je guna agama

Anonymous said...

Badi bin bawang maki orang mcm mna nak jawab besok. Kapirkan org camne badi bin bawang nak jawab?

Anonymous said...

Best sajak tu.
Sesuai sangat.

Anonymous said...

Sekor ahli pas Kesatuan PIGS CINTA telah bersuara membela badi bin bawang

Anonymous said...

Ahli PIGS memang taksub giler.

Anonymous said...

Jawapan balas PIGS memang mantap

Anonymous said...

Jawapan PIGS memang mantap. Sama dgn teknik badi bin bawang

Anonymous said...

Ala broooo...sejak dulu pigs memang kaki mencarut

Anonymous said...

Ala broooo...sejak dulu pigs memang kaki mencarut

Anonymous said...

Byk sgt mkn dedak mmg cam tu

Anonymous said...

ko ni pemuja abg nuar, marah sgt ngan pas ni, pas x stim ngan bang non la.. ko gila talak ngan pas ke hehe.. pas stim ngan abg lim khalifah je la..

Anonymous said...

woi pemuja bangketum nua..hehe
ko ni gila talak kat pas ke ko merengek kat pas hari2 ni hehe.. pas stim kat abg lim khalifah je la bodoh hahaha..

Anonymous said...

pemuja anwar bodoh sorang ni dok kejar bontot las dari belakang.. ko gian nak jilat bontot pas ke hehe..ko menjilat je keje ko hihi

Anonymous said...

Perkasa pun kata Pas dayus termasuklah walaon2.kah3

Anonymous said...

Sekor walaon PASPIGS telah bersuara. Pas parti dayus kata Perkasa.kah3

Anonymous said...

Pas ni parti kera sumbang. Pergi mana pun akan menyusahkan org. Tak payahlah join PH. Umno sebelah mata pun tak pandang. Pas hanya sesuai jd keldai tunggangan.

Anonymous said...

pas ni dh mcm x de hala tuju.. dgn sape dia nk lawan pun aku taw.. geng2 ustaz pas pun dh mati kutu nk bahas tentang perjuangan pas skrg.. dibumi pun bukan.. dilangit pun bukan.. tension & pening.. geng2 muda & atas pagar pun x paham ape yg pas perjuangkan skrg...dh meluat.. slogan pun dh tukar dah tukar.. Pas4all pun dh tukar ke Politik Matang & Sejahtera.... ape matang & sejahteranya??? selama ni maseh bayi ka?? ade kau dgr pas perjuang Bantah GST? Kos sara hidup? Jenayah? Kebajikan? Alam Sekitar? semua x pernah dgr... RUU je nampak lebih sikit.. tu pun pasal ilham hj hadi je... implikasinya.. Rakyat pecah belah.. Kafir mengkafir....Kerajaan BN pun x sokong pun RUU... Pas yg syok sendiri rasa mcm dia disokong BN....Dia x tahu yg dia nk kena jual.. kpd Ahli2 pas tolong pikir balik... aku pun ahli pas.. ramai geng2 aku yg ahli dh mula sedar dgn ketidak tentuan pas sejak akhir2 ini..ramai yg mcm aku.. x sampai hati nk keluar pas.sayang pas..bt cara aku.. X payah masuk dap.. x payah masuk pkr.. x payah masuk amanah,bersatu pun x pe.. duduk dlm pas elok2...tapi time pru ni undi PH.. undi pas mcm undi umno..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.