Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MUDAH-MUDAHAN

Kehadiran Hadi berjaya tarik pengundi Cina, India
Kehadiran Hadi berjaya tarik pengundi Cina, India
Sebahagian pengundi bukan Islam hadir pada Program Jamuan Rakyat di Dewan Bagan Sungai Besar, petang tadi.

SUNGAI BESAR - Kehadiran Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berjaya menarik kira-kira 300 kaum Cina dan India di Parlimen Sungai Besar pada Program Jamuan Rakyat di Dewan Bagan Sungai Besar, di sini, lewat petang tadi.

Ketua Pemuda Pas Kawasan Sungai Besar, Mohd Razali Saari berkata, kehadiran pengundi bukan Islam itu dianggap sebagai luar biasa dalam keadaan Pas tidak menyertai Pakatan Harapan.

Katanya, populariti dan personaliti yang ada pada Abdul Hadi menyebabkan pengundi Tiong Hua dan India yakin terhadap Pas yang dilihat  bukan saja memberi tumpuan terhadap penganut agama Islam malah turut mampu membela nasib semua kaum di negara ini.

"Kami tak sangka, kaum bukan Islam  menerima baik Pas dan kami yakin mereka dapat berikan sokongan kepada calon Pas pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar," katanya.

Beliau berkata, program itu anjuran Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP), Lajnah Perpaduan Nasional dan Parti Ikatan Bangsa Malaysia.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.