Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PARTI SEKULAR NASIHATKAN PARTI ISLAM ? NI KENA TANYA MUFTI

SAIFUDDIN MEMANG TAK TAHU, ATAU NAK AJAR PAS BERPOLITIK ? DIA NAMPAKNYA TAK FAHAM PERBEZAAN DASAR PARTI YANG DISERTAINYA DENGAN PARTI PAS, SUDAHLAH TAK FAHAM, DIA CUBUA JUGA NAK SONDOLKAN DASAR SEKUALAR DENGAN ISLAM, TAK KE BODOH NAMANYA, KITA TAK HERAN MEREKA SOKONG AMANAH, SEBAB AMANAHPUN SATU DASAR DENGAN SEKULAR ATAU DASAR KABUR, MEREKA HANYA NAK MENAG, HALAL HARAN LETAK BELAKANG JANJI MENANG DAN JANJI FULUS WAL MAMPOS MASYUUUUK ! MENANG AMANAH MAKA MENAGLAH DAP, ITULAH INDUK PAKATAN HARAPAN  -  Pak Karamu 

                 
GURU MEREKA SURUH MERAMPOK !!! 


Siapa Saifuddin mahu beri markah pada Pas?
Nasrudin Hassan
Nasrudin Hassan

SHAH ALAM - Pas menyifatkan Ketua Setiausaha Sekretariat Pakatan Harapan, Datuk Saifuddin Abdullah tidak layak menilai perjuangan parti Islam itu.


Ketua Penerangannya, Nasrudin Hassan berkata, Pas telah pun menentang Umno sekian lama, ketika Saifuddin masih mempertahankan parti kerajaan itu lagi.


"Datuk Saifuddin Abdullah bukan orangnya... yang layak untuk menilai bagaimana cara Pas berjuang.





"Semasa beliau hangit mempertahankan Umno dan BN, Pas sudah pun menentang Umno dan BN, malah saya menentangnya sewaktu beliau masa itu tegar dengan ideologi Umnonya," katanya kepada Sinar Online.


Sebelum ini, Saifuddin dilaporkan berkata, dek kerana pendirian Pas yang menjadi penasihat kepada Umno dan kenyataan pimpinannya yang semakin menjauhkan diri daripada PKR, maka kedudukannya sebagai parti pembangkang menjadi kabur malah kelihatan bersahabat pula dengan Umno.


Nasrudin yang juga Ahli Parlimen Temerloh juga ada membangkitkan persoalan berhubung tindakan Saifuddin dengan berkata, 'baru sehari dua beliau terbuang dari Umno, beliau nak menilai dan meletak markah pada perjuangan Pas?'


Semalam, selepas proses penamaan calon bagi PRK di Parlimen Sungai Besar, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengesahkan bakal berlaku pertandingan tiga penjuru antara BN, Pas dan Parti Amanah Negara (Amanah).


Sementara untuk PRK di Kuala Kangsar pula bakal menyaksikan pertandingan empat penjuru antara BN, Pas, Amanah dan Bebas.


Sebelumnya, PKR yang merupakan rakan tahaluf siyasi Pas di Selangor menjadi perhatian apabila menyatakan sokongan kepada calon Amanah.


Dalam pada itu, Nasrudin berkata, PKR tetap menyokong calon Amanah meskipun parti rakannya itu tahu kedua-dua kerusi Parlimen tersebut milik Pas.


"Malah hari ini kita masuk pilihan raya menentang calon Umno dan BN. Amanah yang datang kacau daun dan PKR pula membuat sokongan kepada Amanah dalam keadaan mereka tahu bahawa kerusi asal yang ditandingi oleh pembangkang ialah kerusi Pas.


"Mereka nak pertahankan tindakan mereka meletak calon kacau daun, akhirnya mereka kata perjuangan Pas kabur," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.