Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ORANG MUDA NASIHAT HADI AWANG ? MUNGKIN ORANG MUDA TAK TAHU MUSLIHAT POLITIK

Rafizi: Abdul Hadi sepatutnya sedar...
Rafizi Ramli
Rafizi Ramli - Foto Sinar Harian oleh SHARIFUDDIN ABDUL RAHIM

SHAH ALAM - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sepatutnya sedar bahawa pemimpin Umno sendirilah yang mencorak laluan dan pentadbiran parti itu.

Menurut Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli, pentadbiran parti hanya boleh dibentuk pemimpin parti dan pentadbiran itu tidak mempunyai apa-apa perbezaan selagi ia di bawah kepimpinan seseorang individu.

Sebaliknya, katanya lagi, corak atau pentadbiran parti hanya akan berubah sekiranya parti itu bertukar presiden atau pemimpin.

"Sepanjang sejarah Umno terutamanya selepas merdeka, sebenarnya pimpinan Umno itulah yang mencorakkan hala tuju dan pendekatan Umno. Sebab itulah Umno akan bertukar wajah setiap kali parti itu bertukar presiden.

"Bagi saya, kemudaratan yang dibawa oleh parti kepada rakyat sebenarnya berbalik kepada jenis individu yang menjadi pemimpin parti itu sendiri. Jika pemimpin parti itu kasar, tidak mementingkan rakyat, maka parti pun akan menjadi kasar dan tidak mementingkan rakyat," katanya menerusi posting terbaharu di akaun Facebooknya, hari ini.

Semalam, Abdul Hadi menegaskan beliau tidak akan menyertai himpunan Anti-Najib yang diadakan pada 27 Mac akan datang.

Menurut pemimpin Pas itu, beliau tidak pernah bermusuhan dengan pemimpin Umno, sebaliknya bermusuhan dengan parti Umno itu sendiri.

11 orang berkata:

Unknown said...

KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.
Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 200 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

*angka ritual gaib singapura

*angka ritual gaib hongkong

*angka ritual gaib malyaisia

*angka ritual gaib sidney

*angka ritual gaib kuda lari.

UMNO PARTI PENJARA said...


Perang Siber Bergegar 2017 - 'UMNO Perlu Ditanam'
>>> Klik Di Sini <<<
'UMNO Wangi Hingga Ke Tahi' - Penjilat Tegar
>>> Klik Di Sini <<<


Anak Muda Selangor Makin SAYANG Azmin - Utusan Mengaku Salah
>>> Klik Di Sini <<<
UMNO BODOHKAN PAS - PAS Tiada Dlm Kabinet Baru UMNO-PAS
>>> Klik Di Sini <<<


Pukulan Maut Anak Johor - Kami Tak KEBULUR Jawatan Dlm UMNO!
>>> Klik Di Sini <<<
UMNO Terengganu Kekal Perjuangan TerBODOH Spjg Zaman - Tun M
>>> Klik Di Sini <<<


Rakyat RAYU Anwar Dibebaskn & Pbunuh Antartuya DiTANGKAP!
>>> Klik Di Sini <<<

Anonymous said...

Harap calon umno dlm pilihanraya jgn guna logo umno, lagi baik jadi calon bebas.. konpom pas tak bertanding...kahkahkah

Potailangek said...

X semesti nye semua org tua tu pandai..ade yg lg bodoh dr org muda..kdg2 perlu dgr & guna juga pendapat org muda..nk wala pn biar la bertempat..bkn sume ilmu tu ade pada tok guru kita wahai walaun2 PAS..

XUMNO said...

Ha,ha,ha. Rafizi nak cuba ajar Hj Hadi??? Rafizi, awak masih dalam kantung di celah kangkang ayah kamu, Tuan Guru Hj Hadi sudah bergelumang dengan politik!! Kamu baru masuk politik berlagak, seolah2 pandai berpolitik, tetapi sebenarnya kamu cuma penyampai maklumat yang diberikan oleh pegawai2 kerajaan.In other words kamu ni cuma jadi pembaca berita. Setakat ni tak ada satu pun idea original daripada kamu.Bos kamu sendiri pun akui, buang Najib tak bererti umno akan berubah. Kenapa kamu tak kritik Anwar??? Takut pada bos dalam penjara?

Anonymous said...

Hadi Awang kaki ponteng ni kalo bijak berpolitik dah tentu dia pegang mb tganu 5 penggal mcm TGNA jaga Kelantan.

Tganu, Kedah, Perak semua jatuh di tangan dia. Bkn bijak berpolitik tp bijak membohong ularmak ni.

Anonymous said...

XUMNO...mari kita ajak ahli2 jemaah cuba nasib angka ritual gaib yang diiklan olih blog parti Islam ni blog Pakkaramu.

Anonymous said...

Habieh tu UMNO tu sapa yg uruskan.. beruk barua tolol anjing ka??? UMNO ada pemimpin dia.. nak jatuhkan UMNO.. kena la jatuhkan pemimpinnya.. baru ada perubahan. Kalau nak jatuhkan UMNO tanpa jatuhkan pemimpin parti tu.. camno la nak buat... makin tinggi ilmu..makin serabut pemikiran. Nak tunggu PRU14??? Negara dah teruk melingkup masa tu... Perlu diingat.. Dewa Kekayaan mcm YB Selangor tu tak menjamin hasil negara selamat dari kerakusan pimpinan UMNO skrang ni...

Unknown said...

Kakah atau menang aturan Allah jua.. yg penting kita ketakkan jamaah sesuai dgn tuntutan islam..bukan uslam yg boleh tolak hudud jika DAP tolak hudud..

INGAT PAN INGAT DAP...

Unknown said...

Kau sama dgn rafizi.. x reti baca sifir politik PAS.. x pe aku maafkan budak hingusan..

Unknown said...

yeezy boost
michael kors handbags
moncler coats
adidas wings
ray ban sunglasses uk
ugg boots
michael kors outlet online
nike roshe
michael kors outlet
longchamp pliage
20161210lck

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.