Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DULU UMNOTAK MATANG BILA BERPECAH DIA JADI MATANG, PEH JUGA CAM TUUUUU !

Mesra dengan Umno cara politik matang
Takiyuddin Hassan
Takiyuddin Hassan
KUALA LUMPUR - Tindak-tanduk Pas yang dilihat berlembut dengan Umno adalah contoh politik matang dan sejahtera.

Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, pendekatan tersebut adalah mengikut keadaan.

Jelasnya, budaya politik matang sejahtera yang menjadi teras parti itu bukan hanya diamalkan dengan parti pemerintah sebaliknya dengan parti pembangkang juga.

"Berkenaan pertemuan menteri pertanian dengan Datuk Seri Abdul Hadi, itu adalah program yang berlangsung di Marang dan beliau (Hadi) adalah ahli parlimen di situ. Ini pedekatan kita yang baharu.


"Dulu sebenarnya kita memang hendak hadir program-program kerajaan persekutuan tapi tak dijemput selain tidak mengizinkan," katanya dalam sidang media di ibu negara, hari ini.

Terdahulu, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek dan Ahli Parlimen Marang, Datuk Seri Abdul Hadi Awang meluangkan masa bersama bersarapan dengan warga nelayan di Marang, Terengganu.

Abdul Hadi hadir sebagai jemputan sempena Majlis Pelancaran Tukun Rig To Reef dan Majlis Menandatangani Memorandum Persefahaman Antara Jabatan Perikanan Malaysia (DOF) dan Petronas di Marang Waterfront, Khamis lalu.

Dalam perkembangan lain, mengulas tentang dakwaan bahawa Pas menjadi parti yang rugi kerana tidak bekerjasama dengan Pakatan Harapan, Takiyuddin berkata, itu hanya andaian dan sesiapa boleh membuat analisa terbabit.

"Kita tahu apa kita lakukan. Kita faham dan kaji semua ini.

"Pas ada plan dan alternatif lain bila kita ambil tindakan dalam politik. Kita adalah parti politik yang telah berusia 66 tahun," katanya.

18 orang berkata:

Anonymous said...

Parti lebai rasuah Pas skrg dah mengkhianati pejuang2 memali yg ramai terkorban. Kerana gilakan duit dan kuasa. Dunia..dunia..

Anonymous said...

Mudahnya melabelkan parti lebai rasuah. Adakah anda telah mengamalkan apa yg diajar oleh Rasulullah agar selidiki dahulu berita yg disampaikan oleh golongan fasik?

Anonymous said...

Pas amalkan politing natang dan malang. Duit derma tabung memali pun lesap, tak payah cerita la pasal pejuang memali. Lebai sekarang dah pandu porsche, audi, range rover bhai, zaman dah berubah, harga jubah pun dah main ribu ribu sekarang. Zuhud sangat... takbirrr!

HARRANE DZ BLOG said...

best new blog tips to learn html css for free .

Anonymous said...

tanya hasan ali pas matang ke x hehehe

Anonymous said...

Dmo jgn jeles la sexs pkr.. jago molek puok demo jgn smpai ada kne igap pulok deh... x pitis nk beli banglo ngat -puding nsutiom oyak kikiki

Anonymous said...

Takiyudin...emmmppp ini org umno. Sudah berjaya dia pecahkan pas.
Jangan percaya mainan politik si musang berbulu ayam ni.
Spy umno dalam Pas.

Anonymous said...

Anon 5:27 Rakyat Msia nak tgk berani ke ketua lebai dan lebai2 rasuah dlm Pas isytiharkan harta dan pendapatan masing2. Baru boleh tahu sape yg munafik selama ni. Walaon ikut bersubahat.

Anonymous said...

Buat apo nak jeles dgn parti ajaran syaitan ni. Kelantan pun akan melePAS.kikiki

Anonymous said...

Hakikatnya....

Pas berbaik dgn umno bukan politik matang sebenarnya. Tapi sebab nak cuba2 curi undi ahli umno supaya undi pas. KALU MULUT HARI2 KURANG AJAR, JANGAN HARAP ORANG NAK UNDI PAS LA

Anonymous said...

barua dapigs.
barua paspigs.
tokong LKC.
tokong TGH.

Sama je

Anonymous said...

Kononnya bekas anak murid hadiahkan 4wd dan rumah kat bini muda. Hakikatnya itu rasuah dpt projek



Jgn ingat keldai tua tak makan taik

Anonymous said...

Matang mcm mana?
Matang $$$$$$ mcm ni ka







Anonymous said...

Betul atau tak betul apa yang disebut oleh Nik Abduh yang disiarkan melalui Utusan itu?

Secara jelas dan nyata, daripada kenyataan tersebut Nik Abdul sekarang sudah tak ubah seperti pemimpin UMNO totok yang selalu menjadikan isu perkauman dan setimen kebencian untuk meraih undi dan sokongan.

Mengapa beliau masih bermain dengan sentimen "jika bukan Melayu jadi majoriti" dalam hujah-hujahnya?

Sejak bila Pakatan Harapan sebuah gabungan bukan Melayu?

Bukankah Penasihat Pakatan Harapan ialah Tun Mahathir Mohamad, manakala Pengerusinya pula ialah Dr. Wan Azizah Wan Ismail?

Selain itu, dengan dua parti Melayu ialah Bersatu dan Amanah serta PKR yang majoritinya Melayu, ditambah dengan DAP yang turut ada Melayu di dalamnya, di mana karutnya Nik Abduh masih perlu mengajak rakyat Malaysia bimbang dengan Pakatan Harapan?

Nik Abduh seterusnya menyebut, "DAP hanya boleh menang apabila umat Islam ini hidup dalam keadaan hanyut, hanyut tidak jaga agama, mereka hanya hendak jaga duit, ekonomi dan perut."

Siapa yang sebenarnya sedang hanyut dengan duit dan mementingkan perut sehingga merosakkan umat Islam?

Pas lebih umno dari umno!

Anonymous said...

Lebai2 parti jual agama dah gilakan duit dan kuasa.Dunia..dunia..

Anonymous said...

Dah 60 tahun baru nk matang?
selama ni lembam ka..?
kah kah kah...
esok lusa politik kahwen pulak..kahwen dgn umno.
kadang2 lawak tgok puak2 lebai ni.. slogan mengalahkan umno.. tapi realitinya 0... masing2 dok syok sendiri...dh boleh cekau audi....porche...velfire.. alpat...range rover...masuk anak menantu jadi ceo kt selangor gaji puluh ribu.. rakyat dia lupa mcm tu je.name je lebai tapi nafsu sekular juga...politik matang & sejahtera kena kt dia je...

Anonymous said...

waduh.. waduh pakkaramu.. aku udah cuba itu no togel pakkaramu.. x bisa tembus satu pun... aku punya bini no2 mahu audi supaya boleh merayap gi kL... aku punya ank mahu porche.. aku punya menantu mahu bmw....

Anonymous said...

Penyingkiran mustafa & pj sgor & meletakkan tugas titm ke pelajar luar negara, macam ada yg tak kena. Sekilas ikan di air sudah tau jantan betina.


Sekarang suma barisan saf jinak2 belaka. Senanglah nak complete UG

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.