Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

hu, hu, hu KATAKAN TIADA PERSELISIHAN, WALAUPUN ADA

Tiada perselisihan dalam Pakatan Harapan
Salahuddin Ayub
Salahuddin Ayub
 
SHAH ALAM - Amanah menafikan dakwaan Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak bahawa gabungan parti pembangkang iaitu Pakatan Harapan berdepan krisis atau perselisihan.

Timbalan Presidennya, Salahuddin Ayub berkata, sebaliknya gabungan itu yang terdiri daripada Amanah, Bersatu, PKR dan DAP semakin kukuh hari demi hari.

“Malah, dalam masa beberapa hari lagi, kami akan mendaftarkan logo Pakatan Harapan di Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS).

“Jadi, ini bukti tidak berlaku sebarang krisis terhadap kami,” katanya kepada Sinar Harian, hari ini.
Beliau turut menafikan dakwaan Najib yang mengatakan berlaku krisis politik di Selangor, sambil menyatakan fakta diberikan oleh Perdana Menteri itu rapuh kerana berdasarkan khabar angin sahaja.

“Orang lain pun boleh beri pandangan berdasarkan khabar angin. Kita juga boleh mengatakan khabar angin yang berlaku dalam Umno sendiri, yang mana berlakunya pergeseran antara Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dengan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

“Jadi saya rasa, Perdana Menteri harus meneliti semula khabar angin tersebut. Takut-takut, khabar angin yang dikatakan itu terkena pada partinya sendiri,” katanya.

Semalam, tiga Adun PKR Selangor menafikan khabar angin bahawa mereka akan meninggalkan parti berkenaan dan akan menyertai sama ada Umno atau Pas dalam masa terdekat.

Mereka menyatakan khabar angin itu adalah berita fitnah yang diadakan dan sebuah propaganda politik murahan.

14 orang berkata:

Anonymous said...

Terbaik barisan profesional Islam yang mantap.
Tahniah Amanah

Anonymous said...

Parti terbaik yg takdak kuasa veto, setuju utk berbeza pandangan dan fokus membela rakyat. Tahniah Amanah dah PH.

Anonymous said...

Semua tolak ansur.
Yg besarrrrrr kepala dah keluar.
Yg ego, yg ug, yg tomak kuasa dah terjun ke laut.
Alhamdulillah.

Anonymous said...

Hidup AMANAH
UNDILAH PH

Anonymous said...

Selisih sikit2 tu biasa la.
Tapi boleh selesai dgn tolak ansur.
Tapi ada parti lebai tu klu berselisih pendapat je terus keluar ayat kafir, murtad, munafik, barua, babi, anjing, kaki 4, tokong....
Skarang dah balik kat muka sendiri.


Oii lebai, bila nak keluar dari kerajaan selangor? Menyemak je

Anonymous said...

Undilah parti yg tak mencetuskan sentimen, permusuhan, ketegangan agama dan kaum. Islam adalah rahmat utk sekalian makhluk dan alam.

Anonymous said...

Dah seminggu dah kata putus. Bila majlis ularmak nak suruh org dia berambus?

Ularmak Dedak said...

Berambus Pas. Kami rakyat Selangor tidak mahu di pimpin oleh ularmak2 Parti Agama Sesat Semalaysia. Berambus pls..

Anonymous said...

Dewan ularrrmak penipu. Kuasa dedak lebih hebat dari kuasa Al Quran dan Hadis.

Anonymous said...

korang marah gila2 kat pas wat pe sedang pas itu sebenarnya mencintai dap.. esok2 dap pujuk bini(pas) dia balik.. tercirit2 korang nak wat u turn.. o lupa plak, pentaksub2 politik mana ada perasaan malu hehehe.. ape la sangat u turn..

Anonymous said...

Jahanam pan jahanam pan. Smg pengkhianat terus jahanam . Allahuakhbar

Anonymous said...

Siapa nak memujuk janda birah (pas) yang dah berapa kali bercerai berai. Lubang pun keratapi dah boleh u-turn.
Hahahaha

Anonymous said...

12.16
Doakan tak baik Allah tak makbulkan. Allah balikkan kpd pengucapnya.

Anonymous said...

Paspigs

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.