Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SUDAH TAK LARAT MENDENGAR CERITA WARGA BANGLADESH/NEPAL DAN LAIN-LAIN

Sudah muak mendengar warga Bangla Desh merogol dan meraba wanita Malaysia, berlori cerita yang tak dilapor, yang dilapor hanya tersangat sedikit.  Malah ada diantara wanita Malaysia berkata "Nak buat lagu mana ? dia orang datang tinggal sini dah lama lapaq !!!  Puh, menyirap darah mendengar apabila wanita Malaysia sendiri yang keluarkan percakapan itu.
 
Mereka yang pernah menjadi mangsa tidak merasakan diri mereka adalah mangsa bahkan mereka mungkin bangga sebab Bangla hidung mancong, kesian depa mai dari jauh cari makan, apa salah kalo .... sekali sekala Puuuuh ! menyirap lagilah darah di buatnya, tapi apa daya Bangla tidak bertepok tangan sebelah ! Sebab itu kita tetap menentang orang luar datang cari makan dan buat maksiat kecuali HUDUD dilaksanakan di negara ini - Pak Karamu
 
 
Warga asing rogol remaja terima padah
Rogol
Gambar hiasan.

SHAH ALAM – Padah meraba dan merogol seorang gadis remaja, seorang warga asing Bangladesh mengalami kecederaan serius dipukul oleh orang awam.

Suspek yang berusia 30 tahun ditangkap oleh orang awam yang menyedari perbuatan suspek di dalam tandas di sebuah kafe siber di Taman Seri Rampai, Wangsa Maju.

Menurut laporan yang diterima oleh polis, mangsa yang berusia 13 tahun dikatakan berkunjung ke kafe siber itu untuk menemani bapanya.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Zainuddin Ahmad berkata, mangsa dipanggil oleh suspek untuk masuk di dalam tandas dan kemudiannya dirogol oleh suspek.

Orang ramai yang menyedari perbuatan itu mengetuk pintu tandas dan membelasah suspek sebaik sahaja pintu tandas dibuka dari dalam.

Suspek yang mengalami kecederaan di bahagian belakang kepala, hidung dan paha dirawat oleh pasukan perubatan Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia.

“Kami terima maklumat dan bergegas ke tempat kejadian. Sebaik sahaja tiba di lokasi, orang ramai menyerahkan suspek kepada kami. Ketika ditahan, mangsa gagal mempamerkan dokumen pengenalan diri,” katanya.

Suspek kini ditahan reman sehingga 25 Februari ini.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Sudahlah kau pakkarmu .lagi2 hudud.mana perginya hudud? siapa yang selam ini mengatakan hudud akan di bawa ke Parlimen atas sokongan Umno.cuba tanya presiden Pas ,apa dah jadi tentang hudud.selam ini kau salahkan DAP menentang hudud tetapi kau lupa musuh kau (Umno) yang membodohkan kau dan ulamak pas ,Cuba baca apa kata Asyraf Wajdi .atau kau sengaja butakan mata kau dan pekakkan telinga kau tau memang kau dan ualamk Pas termasuk Presiden dan kletua kelas tiga kau bodoh?.begitu muda dia katan bahawa Hudu tak bolih dalam kontek Malaysia.Apa maknaya ini? biarlah cerdik sedikit .

raybanoutlet001 said...

nike factory store
ugg boots
oakley sunglasses
tennessee titans jersey
oakley vault
coach outlet
cheap ray bans
coach outlet online
ugg boots
true religion outlet

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.