Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP sekular sosialis memang sesat

 PAS TAK PERLU KATA GUAN ENG SESAT
TAPI KATAKAN DAP ITU PARTI SESAT
LEBIH SESAT LAGI BILA GUAN ENG
TERLIBAT DENGAN RASUAH

TAK LAMA LAGI DIA AKAN PAKAI
BAJU WARNA SAMI ATAU WARNA
BAJU ORANG MASUK PENJARA


-Pak Karamu-
Pemuda Pas dakwa Guan Eng sesat



Lim Guan Eng, Ahmad Fadhli Shaari



SHAH ALAM - Pemuda Pas membidas Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang mendakwa parti Islam itu sesat kerana menganggap DAP sebagai musuh utama.

Naib Ketuanya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, kenyataan Guan Eng memerlukan pembetulan kerana hakikatnya beliau yang telah sesat.

“Menyifatkan mengundi Pas sama dengan mengundi Umno secara realitinya telah mengisytiharkan Pas sebagai musuh. Ini kerana bukankah selama ini tuan (Guan Eng) tidak pernah berganjak daripada menyatakan bahawa Umno ialah musuh utama?

“Bermusuh dengan Umno sehingga tidak boleh sama sekali pemimpin Pas sepentas dengan pemimpin Umno (walaupun tuan sendiri kelihatan makan semeja dan ia halal di sisi tuan dan rakan-rakan),” katanya dalam kenyataan, semalam.

Semalam, Guan Eng menyifatkan tindakan Pas mengisytiharkan DAP sebagai musuh utama pada PRU14 menunjukkan parti itu sesat dalam berpolitik.

 Ini susulan kenyataan perwakilan Pas Pulau Pinang, Yusni Mat Piah dalam muktamar lalu, bahawa BN bukan lagi musuh utama Pas sebaliknya DAP kerana jelas menentang agenda Islam.

Kata Ahmad Fadhli, kenyataan yang disebut oleh Yusni tidak bererti ia merupakan pendirian parti.

“Muktamar Pas berjalan dengan semangat demokratik dan membenarkan para perwakilan melontarkan pandangan tanpa perlu menggelar dirinya sebagai parti demokratik,” katanya.

14 orang berkata:

Ibu.Karina Safah said...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih.

Anonymous said...

Yup...umno bukan lagi musuh pas.
Musuh pas ialah dap.

Sekarang semua sudah jelas. Dln youtube pun ada. Senang dah nak buat keputusan nak undi sapa...

Anonymous said...

Pas sesat berpolitik. Politik Q7 dan velfire. Rakyat duduk dlm khemah banjir. Sesat politik...tak ikut zaman umar abd Aziz serta Rasulullah.

Politik sesat utk tambah bini

Anonymous said...

Kafirkan orang, klu orang tu tak kafir maka org yg tuduh tu jadi kafir

Anonymous said...

Samalah jugak dgn jahanamkan orang. Orang tak jahanan tapi yg doa jahanam tu dapat bala

Anonymous said...

Kenapa penyokong PAN asyik meroyan dan melalak disini.. hari2 memburukkan Pas dan menabur fitnah. Tak jemu2 ke.. tak ada kerja ke???
Lebih kamu bantu parti kamu untuk persediaan pru14.. mungkin ini yang terakhir bagi Pan.. ada juga jasa kamu ..

Lan said...

Dulu Umno assobiyah pun sesat kata PAS sekarang dah ok . Bila PAS x kawan semua jadi sesat , bila dia kawan semua nya ok

Anonymous said...

PAK LEBAI BUAT LAWAK ISLAM
semakin meroyan, semakin dayus, semakin lemah syawat memikir, apa nak jadi? kalau tidak dapat berhujah, diam saja lah, awat dok bising piang? dah lah semua dok hentam...tak malu kah?


kenapa membawa aib kepada agama? kalau bodoh sangat simpan saja ilmu mu tu? kenapa lah asyik nak cakap sesuatu yang menjadi bahan lawak? kalau nak biat komedi stand up buat cara maharaja lawak... kurang kurang ada orang derma atau buat macam kat luar negara minta sedekah....tak baik pakai serban lepas tu buat lawak keluar perkataan bodoh sangat...

bodo punya pemimpin parti lebai

Anonymous said...

FORMULA GERMAN power...

Turut tular dan menjadi bahan sendaan pengguna media sosial apabila Ketua Penerangan Pas, Tuan Haji Nasrudin Hassan mengaitkan pembelian akhbar rasmi parti itu, Harakah dengan dimurahkan rezeki.

"Kalau cawangan itu kata tak ada duit nak beli Harakah, kena beli Harakah. Insya-Allah akan dilipatgandakan rezeki cawangan itu. Allah yang akan melipat gandakan rezeki kepada sesiapa yang dikehendaki," ujar Ahli Parlimen Temerloh itu.


MAKIN LAMA

MAKIN BERAT

TAK PERLU

KERJA UNTUK

DAPAT REZEKI

KUTIP HARAKAH

LEH JADI KAYA

WAKAKAKAKAKA KIOKKK

Anonymous said...

betapa rendah IQ....betapa lemah daya fikir, betapa kalut para ularmak dan PAS ? potong tali silaturahim sebab konsert selena gomez kah kah kah, patah hubungan sebab konsert rock? betapa remeh bicara kah kah mampu ularmak tadbir negara? pasti mahu penyamun tolong sapu sekali, sendiri tidak berupaya,tiada kelayakan, hanya berbekal ayat ayat tafsiran surah, tapi mikir hal remeh temeh, pancut, entot unta, konsert....sedar lah sebab tu orang kedah buang pas dalam sepenggal saja, kelante mu biawak... tak ada arah...

Anonymous said...

Presiden PAS Tuan Haji Abdul Hadi Awang juga berterima kasih kepada kerajaan umnobn kerana memberi laluan kepada pindaan akta mahkamah syariah.




GUA DAH

BiLANG LU

TAK CAYA

CASH iS

KiNG

Anonymous said...

DIE LOG SANG LOBAI:

Zuhdi: 5 states, 40 parliament seats goal is not hot air MUKTAMAR | PAS formulate goals after running 100 simulations for each seat, says party strategist. Satu petang dalam bilik komputer masjid hijau al donasi:

Pembantu: Dah boleh mula ustad, nak masukkan siapa?

Lebai: Alhamdulilah syukran, akhirnya... ok kita mulakan dengan kerusi nombor 01. Bismillah dulu... ok, first mestilah letak pas, kita yang nak masuk bertanding, itupun kamu tak reti! Ok, kita nak buktikan kalau pertandingan 3 penjuru, kita boleh menang!

Pembantu: Ooo... bijak la ustad, hehe. Lain nak letak siapa lagi ustad?

Lebai: Ok, lawan pertama kita mestilah umno...

Pembantu: Eh, bukan ke kita berpadu dengan umno, takkan berlawan?

Lebai: Kamu apa tau, ini hal politik! Taip je nombor dua tu umno!

Pembantu: Dah. Tapi ada nombor tiga kan?

Lebai: Tau pun. Letak... ummm... pkr la.

Pembantu: Ok, pkr. Sekarang kena letak parameter tempat mengundi...

Lebai: Ok. Lokasi, semenanjung. Sabah, sarawak tu takyah buang

Anonymous said...

***Sambungan... [2 bulan kemudian]

Lebai: Hah! Akhirnya! Ok takpe, nenek moyang kita dah pesan biar lambat asal selamat berjaya, hahah!

Pembantu: Haha, memang berjaya ustad, dari 100 kerusi tu, kita menang semua sekali, kecuali 1 je ustad!
Lebai: Haa?? Ada 1 kerusi kalah?? Macamana pulak boleh kalah, semua seratus tu sama je, patut keputusan pun semua sama!

Pembantu: Haaa! Itu pasal la ustad, saya pun terpikir macam tu jugak bila dah sampai nombor 91 tu, saya rasa macam semua sama je takde pun beza, jadi masa nombor 92 tu saya dok pikir pikir, betul ke saya buat, kat mana silap saya sebab takut ustad marah nanti parah saya kena sebat dengan paip getah! Masa saya layan pikir gitu, saya tersilap taip...

Lebai: Bangang! Benda senang gini pun kamu silap?!

Pembantu: Sikit je silap dia ustad, saya cuma terlupa nak taip bahagian ciri parti tu, jadi pas, umno dengan bersatu semua kosong tak berisi, saya dah tertekan start terus. Keputusan dia bersatu menang.
Lebai: Bersatu???!!

Anonymous said...

Bodoh punya ustaz buat cerita banding dgn kapir dap. Cuba banding dgn umno bn sosialis...sekukar
Ada berani?
Ini buktinya ustaz yg ada dlm pas bertopengkan agama.
Sudah lah lobai sorban pas anda sememangnya penjual agama!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.