Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU

Barisan baharu Pas mampu bawa hala tuju lebih baik
Pesuruhjaya Pas Terengganu, Satiful Bahri Mamat
Satiful Bahri.

KUALA TERENGGANU – Barisan kepimpinan Pas yang baharu dilantik bagi sesi 2017-2019 disifatkan mampu membawa hala tuju yang lebih baik dalam berdepan cabaran getir menjelang PRU14.

Pesuruhjaya Pas Terengganu, Satiful Bahri Mamat berkata, gabungan muka lama dan baharu berupaya membantu kepimpinan parti di bawah gandingan Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan timbalannya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man untuk terus memastikan pendekatan politik matang dan sejahtera mampu dizahirkan pada PRU akan datang.

Beliau turut menggambarkan bahawa masalah dalaman yang melanda parti itu juga tidak timbul pada Muktamar Tahunan Pas Ke-63 yang baharu selesai kelmarin berikutan kumpulan yang tidak sebulu dengan parti itu telah bertindak mengambil haluan sendiri.

“Selepas pemilihan kali ini, kita juga tidak mendengar ‘bunyi’ untuk buat parti baharu dan parti akan fokus untuk memastikan lonjakan menghadapi PRU14,” katanya kepada Sinar Harian, di sini.

Sementara itu, Satiful Bahri turut mengucapkan tahniah kepada muka baharu yang memenangi pemilihan AJK kali ini terutamanya Dr Azman Ibrahim dari Terengganu yang juga Timbalan Yang Dipertua Pas Kawasan Setiu.

Azman merupakan antara 18 orang yang memenangi pemilihan AJK Pas Pusat dan merupakan antara tiga wakil Terengganu yang berjaya menempatkan diri dalam jawatankuasa tersebut selain dua penyandang lama dari negeri ini iaitu Ahli Parlimen Kuala Nerus, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali dan Dr Riduan Mohamad Nor.

6 orang berkata:

Ibu.Karina Safah said...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih.


Anonymous said...

kahhhhh... kahhh... kahhhhh... menang??????? aku yg ahli pas x caya yg pas akn menang kalau sorang2..... nk harap undi ahli umno? atas pagar?ahli pas pun belum tentu lagi undi pas.... x payah ambik jauh.. cth kt caw aku... ahli pas ada 300 org/5,000penduduk tmn aku yg boleh undi.. dari 300 org, 100 org dh masuk Pan.. 100 org gi dh malas layan dgn politik.. 50 org lagi lalang Pas/Pan.. 50 org je yg betoi2 istiqamah....dulu kt upu aku Pas boleh dpt 3000 undi... skrg sorry le... cina & india memang dh out... melayu??? rasa2 200 org je kot campur pengundi luar...ni fakta semasa yg aku cula..aku rasa kt tempat lain pun lebih kurang sama..kalau menang tu kuasa Allah swt...
..

Langkawi Teruja said...

Barisan nasional dah jd Barisan Pas.... 😀

Anonymous said...

Berangan itu free..mcm mat jenin.kan pak walaun?

Anonymous said...

Yg hantar ribut kat muktamar Pas baru2 ni pun kuasa Allah juga.

Anonymous said...

Bapok ustaz berangan lebih.
Barisan PIGS
Barisan PIGS
Barisan PIGS

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.