Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN !


 PKR SEBENARNYA SEBUAH PARTI YANG AMAT KUAT.
TAMBAHAN PULA IA BERADA DIDALAM PAKATAN HARAPAN YANG AMPUH DAN HEBAT.
MALULAH JIKA MASIH MENGHARAPKAN PAS
PENDEK KATA SEBUT SAHAJA PILIHANRAYA
MENANG DALAM TANGAN,

PAS APA ADA ?



-Pak Karamu- 



PKR Perak akui sukar tanpa Pas
Madhi Hassan
Madhi Hassan
IPOH - PKR Perak mengakui sukar membentuk pakatan yang lebih kukuh sekiranya Pas menutup terus pintu rundingan dalam usaha memastikan pertandingan satu lawan satu pada PRU14 nanti merealisasikan misi menewaskan BN.

Pengarah Strategiknya, Madhi Hassan berkata, sekiranya rundingan gagal dicapai, kerajaan BN masih boleh ditumbangkan dengan syarat rakyat difahamkan bahawa hanya gabungan pembangkang berbilang kaum dan progresif seperti Pakatan Harapan sahaja yang berupaya menggantikan BN.

Katanya, prospek Pakatan Harapan di Perak adalah yang ketiga tertinggi selepas Pulau Pinang dan Selangor kerana pada PRU13, Pakatan Rakyat memenangi 55 peratus undi popular di Perak.

“Mood dalam kalangan rakyat pada masa ini menunjukkan tahap ketidakpuasan hati yang tinggi kepada kerajaan sekali gus mampu melonjakkan sokongan kepada gabungan alternatif iaitu Pakatan Harapan.

“Sama ada Pas bersama atau tidak dalam gabungan oposisi, formula satu lawan satu masih boleh dilakukan sekiranya Pas sedia berbincang untuk melakukan electoral pact dengan parti-parti oposisi,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Madhi menyambut baik pengumuman Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali untuk mengambil Perak sebagai anak angkat.

Beliau berkata, Perak merupakan negeri yang menjadi keutamaan PKR selain Selangor.

“Status istimewa sebagai negeri angkat diharap dapat diterjemahkan secara konkrit bagi memperkukuh persiapan cabang-cabang di Perak bagi memenangi PRU14.

“Bagaimanapun kita belum memutuskan apa bentuk bantuan yang diperlukan daripada Mohamed Azmin tetapi secara umumnya menjurus kepada persiapan pilihan raya,” katanya.

Sementara itu, Setiausaha PKR Perak, Abdul Yunus Jamhari berkata, pihaknya berharap Mohamed Azmin dapat berkongsi formula kemenangan di Selangor.

Beliau berkata, PKR negeri juga mengharapkan lebih ramai tokoh nasional PKR yang berasal dari Perak diketengahkan sebagai calon di kerusi yang ditandingi PKR pada PRU14 nanti.

19 orang berkata:

Anonymous said...

Alhamdulillah Pas akan mati lps pru14. Parti ulamak2 suu, perosak agama Islam yg mulia.

AMANAT HADI dulu, skrg LAHANAT HADI dan PAS.

Anonymous said...

Kalau orang barisan naik jadi mb selangor sedikit masa ni, bagus juga.

Senang nak pilih gabungan parti mana PRU nanti.

Rakyat yg sedar.

Anonymous said...

Pak karam dah bagi ke sumbangan rm5 utk derma kilat yg timbalan presiden umumkan tu? Jgn buat2 lupa pulak ya, duit tu nak guna utk saman sarawak report. Cepattt jgn tangguh2.

Anonymous said...

Komisyen iklan nombor togel pun boleh disalurkan jugak pada parti utk saman SR.

Anonymous said...

Hukum kafirkan org Islam:

Kalu yg dituduh Tak mengaku kafir, ia akan balik ke diri penuduhnya.

Ko Tak takut?

Anonymous said...

Serang Tak apa. Biasalah dalam politik tu serang menyerang.

Yang Tak boleh ialah memaki hamun, membabi, menganjing, memunafik, mengkafir, tanam dlm jirat cina dll. Yg jenis ni boleh balik ke diri sendiri.

Anonymous said...

Membabikan orang lain tu, kalu org yg dituduh tu bukan babi, sifat babi tu akan jatuh kpd org yg menuduh atau mengucapkannya. Hati2 sebelum maki orang....

Anonymous said...

JAHANAM BOLEHKAN ?. JAHANAM PAN. KAH3.

Anonymous said...

1-yg halal ialah jahanam umno.. jahanam parti lain haram..
2-tengok pada pas pula duduk kat parti mana.. kalo pas duduk kat umno, jahanam umno pulak haram, jahanam lain halal
hahaha
x caya tanya hasan ali hahaha

Anonymous said...

mmg la yg dituduh tu bkn babi..tp berperangai mcm babi...

Anonymous said...

Selayaknya pas diserang habis-habisan.
Ulamak temberang!
Seharusnya dibenteras!

Anonymous said...

Menantu tgna kata amanah x boleh menang walau 1 kerusi. Alasan sbb cuma disokong dap shj. Menantu ni lupa kot amanah juga disokong oleh atas pagar, pkr dan bersatu.

Agak2 pas boleh menang ke kalu harap pigs utk lawan amanah, pkr, bersatu, dap dan atas pagar? Imposible la.

Harap2 pas menang la sbb ramai lagi belum sempat beli Q7.

Anonymous said...

Perangai mcm babi? Cam mna tu? Mu bela babi ke? Babi tak syahadah, tak solat.

Mu kata org mcm babi, kang mu mati tukar jadi babi kang....

Anonymous said...

Allah cipta manusia jadi semulia2 makhluk. Tiba2 mu dan lebai mu boleh samakan manusia mcm babi. Mu belajar dari lebai mana ni?

Mintak mu google cari hukum samakan manusia dgn babi. Lepas tu mu baca 7 kali.

Anonymous said...

PRU 14 nanti
Semua rakyat malaysia tak kira Kaum dan agama
Kita UNDI PH

Anonymous said...

Jahanam pan...
Takut ko pulak yg jahanam
Hati2.

Anonymous said...

Tapi kalu nak kaya beli Q7 undi pas. Q7 tu bole angkut durian kunyit dlm hutan. Rasa2 dah nak luruh kot

Anonymous said...

Aku 100% tolak pas pada pru 14 walau pada pru 13 dahulu aku undi pas.

Anonymous said...

Undi Pas = Undi Umno penyamun

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.